וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכדורגל הרוסי חוזר לכותרות

אחרי שהרוסים הדהימו ביורו האחרון, זכתה זניט בסופר קאפ האירופי כשניצחה את מנצ’סטר יונייטד 1:2. פוגרבניאק ודני כבשו, וידיץ’ צימק

כנראה שלמנצ'סטר יונייטד יהיה קשה מאוד לשחזר את העונה החלומית הקודמת. עם אליפות אנגליה ואליפות אירופה, התייצבה היונייטד למשחק הסופר קאפ האירופי מול זניט סנט פטרסבורג, מחזיקת גביע אופ"א, ויצאה עם הפסד 2:1.

הכדורגל הרוסי הראה לנו רק לפני פחות מחודשיים מה הוא שווה ביורו האחרון. עוד קודם לכן הציגה כדורגל מצוין ואטרקטיבי בגביע אופ"א והראתה למה אפשר להתאהב בה. הערב (שישי) היא נתנה הוכחה נוספת עם ניצחון מוראלי חשוב רגע לפני שהיא עולה לשחק בליגת האלופות.

ליונייטד, שתשחק בבית אחד בליגת האלופות עם ויאריאל, סלטיק ואלבורג, יש הרבה מה לשפר, במיוחד בשל העובדה שהקבוצה של אלכס פרגוסון עלתה עם הרכב חזק ולא איפשרה מנוחה למרבית שחקניה. מזניט אפשר רק לחכות לעוד תצוגות כאלה, שכן מתוך הידיעה שהיא משובצת לבית אחד עם ריאל מדריד, יובנטוס ובאטה בוריסוב המפתיעה, בטוח שהולך להיות מעניין.

דקה לסיום המחצית הראשונה זניט הצליחה לעלות ליתרון כשפאבל פוגרבינאק עלה לכדור קרן ונגח מדויק פנימה מעל אדווין ואן דר וארט. זניט המשיכה להיות מסוכנת גם בדקה ה-59, כשדני סיבסב את ריו פרדיננד וסיים עם בעיטה מדויקת פנימה, כשהוא קובע 0:2.

בדקה ה-72 הצליחו השדים האדומים לחזור למשחק כשכדור קרן הגיע לווין רוני מצד ימין, הוא העביר לקרלוס טבס, שהיה קרוב לשער והוציא לנמניה וידיץ', וזה בעט כדור מצוין פנימה, וקבע 2:1. ג'ון אוש'ה היה קרוב לעשות את השוויון אחרי נגיחה שנהדפה על ידי שוער זניט חמש דקות לסיום.

בדקה ה-90 פול סקולס התחכם עם השופט כשדחק כדור גובה ביד ולרגע נדמה היה שהשער הוא חוקי. השופט ראה היטב והחליט להרחיק את סקולס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully