וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר שמשון הפגיזה שביעייה

בני ג'דידה סיימה עם 7:0 משפיל בגביע הטוטו של הליגה הארצית ונותרה אחרונה בבית. הפועל מרמורק ניצחה 0:1 את נצרת עילית ומוליכה גם היא

בית"ר שמשון תל אביב מתחילה לדבר בשביעיות. הקבוצה, שתילחם העונה על מקום בליגה הלאומית, הגיעה למחזור השני בגביע הטוטו לארצית וסיימה עם 0:7 ענק ברשת של הפועל בני ג'דידה. בזכות הניצחון היא שמרה על המקום הראשון בבית ושיפרה כאמור משמעותית את הפרש השערים שלה.

בשבוע שעבר היא עוד סיימה ב-1:1 מול עירוני ראשון לציון, אך הפעם שערים של שלומי טולדו, שי והבה (פנדל), קובי אבדייב (צמד), מור שקד, בילאל דאבדוב (עצמי) ואלירן אלקיים הביאו למפלה של ג'דידה, שנותרה אחרונה בבית. ועוד לחשוב שכבודי עצמו החטיא פנדל בדקה ה-62. מחמוד שעבן מג'דידה הורחק.

במשחקים קצת יותר צמודים, ניצחה הפועל אשקלון 0:2 את מכבי כפר קנא משערים של כפיר לייבוביץ' (23) ובריאן מן (48). למרות זאת, הפועל מרמורק מוליכה את הבית אחרי שהשיגה את הניצחון השני שלה במפעל (משני משחקים), הפעם 0:1 על הפועל נצרת עילית בחוץ. את השער היחיד כבש ארנון תמיר רבע שעה לסיום.

במשחק נוסף הביסה סקצית נס ציונה 0:3 בחוץ את עירוני בת ים, שרק בעונה שעברה עלתה מליגה א'. עמית אוחנה כבש צמד (32, 57) לאורחים, שי אבוקסיס (77) הוסיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully