וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד שחר זכה במדלייה

שחר יעקב, השייט הצעיר משדות ים, קטף את התואר באליפות העולם ואירופה המשולבת ב-לייזר 4.7. מנכ"ל המועדון: "אנחנו גאים בו"

השייט ממשיך לתפוס תאוצה בארץ. הוכחה נוספת לכך הביא היום (שישי) השייט הצעיר, שחר יעקב, שזכה במדליית הזהב באליפות העולם ואירופה לנוער המשולבת יחדיו. יעקב, שייט דגם הלייזר 4.7 ממועדון השייט בשדות ים, הוביל את התחרות מראשיתה. היום הוא סיים שיוט קשה מאוד, אך בסופו כאמור זכה בתואר הכפול.

אביו של יעקב טס במפתיע לתחרות בקרואטיה על מנת לחזק את בנו ולהיות עימו ברגעי ההכתרה. גם במועדון השייט בשדות ים מאושרים מההישג וגילי אמיר, מנכ"ל המועדון, אמר היום (שישי): "זה היה קשה, מתיש ואינטנסיבי אבל שחר ביצע את המשימה בצורה יוצאת מן הכלל. הוא שייט מחונן, מוכשר ומתמיד ואת התוצאות של האימונים עם ארז אליהו המאמן ואת כוח הרצון שלו נראה היום על הפודיום. אנחנו גאים בו מאוד, הוא מצטרף לתקוות האולימפיות הבאות".

עבור המועדון מדובר במדליה בינלאומית שנייה בחודש האחרון, אחרי שליאור לביא וים אמיר זכו בתואר סגני אלופי העולם לנוער בדגם ה-470. יעקב סיים בינואר האחרון את אליפות העולם במקום ה-16 מתוך 180 סירות ושנה קודם לכן זכה במקום ה-30. התואר הכפול שבו זכה היום מחזק את מקומו של יעקב בסגל העתודה לקראת אולימפיאדת לונדון 2012.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully