וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה-מ.ס. אשדוד: להמשיך את קדם העונה

אחרי קיץ מוצלח, הירוקים יפתחו רק עם שני זרים, קולמה ופנטאני. לוי: "העונה אנו מקדמים שחקנים אחרים". אשדוד תפתח עם שקל בשער

מכבי חיפה פותחת עונה והיא מקווה שהיא תיראה קצת יותר טוב מהשנתיים האחרונות. כבר במשחק הראשון צפויה לה יריבה ממש לא פשוטה, מ.ס. אשדוד (19.30, שידור ישיר בספורט 1). חיפה ערכה הבוקר (שישי) את האימון המסכם שלה, כשהמאמן אלישע לוי ערך אסיפת קבוצה ובמהלכה הקרין קלטת של המשחק מול בני יהודה תוך שהוא מבקש מהשחקנים להמשיך ולשחק בדרך הזו.

"באופן טבעי אנחנו רוצים לפתוח את העונה ברגל ימין", אמר לוי. "אני מקווה שנעשה זאת בעיקר משום שהשחקנים דרוכים. יש מוכנות מאוד גבוהה מצידנו. יש לנו קבוצה טובה, משחקי ההכנה היו טובים ואם נציג כדורגל כמו מול בני יהודה, נצליח".

על העובדה שרק שני שחקנים זרים, ג'ון קולמה ות'מבינקוסי פנטאני, יעלו בהרכב, אמר: "עדיף לפתוח את העונה עם שלושה זרים ולעשות מאמצים בכדי למצוא זרים איכותיים. מכבי חיפה חושבת קדימה והעונה בחרנו לקדם שחקנים אחרים. זה לא קל".

לפי ההרכב שתירגל המאמן מסתמן רק חלוץ בודד אחד בחוד ההתקפה: פנטאני. גוסטבו בוקולי, ליאור רפאלוב ויניב קטן ישחקו בקישור. אלון חרזי ימשיך לפתוח בעמדת המגן הימני על חשבונו של אייל משומר, שלא נכלל בסגל מול בני יהודה וכעת שב אליו.

הרכב משוער, מכבי חיפה: ניר דוידוביץ'; אלון חרזי, דקל קינן, ליאוניד קרופניק, רוני גפני; ג'ון קולמה, בירם כיאל, ליאור רפאלוב, גוסטבו בוקולי, יניב קטן; ת'מבינקוסי פנטאני.

אשדוד רוצה לשמור על מאזן מושלם

האשדודים צירפו השבוע לשורותיהם את השוער הפולני, גז'רגוז שמוטולסקי, ששיחק בעונה שעברה בדאנדי יונייטד הסקוטית וחתם השבוע בקבוצה. חוזהו של השוער הפולני עדיין לא עבר בבקרה והוא לא ישחק בחיפה, כשמי שיפתח הוא השוער הצעיר, יוסי שקל, שהפגין יכולת טובה מאוד במשחקי הקבוצה עד כה.

אשדוד, שניצחה בכל שלושת משחקיה בגביע הטוטו, תנסה להמשיך גם מול חיפה במומנטום החיובי, למרות שהשחקנים יודעים שזו תהיה משימה לא קלה בכלל. הבלם הברזילאי, רוג'ריו דוס סנטוס, שחוזהו עבר השבוע בבקרה התקציבית, יפתח לצידו של כריסטיאן גונזאלס במרכז ההגנה.

המגן, אדיר טובול, שהחלים מפציעה ברגלו צפוי לפתוח באגף שמאל בהגנה. בקישור ימשיך דוד רביבו להנהיג את החוליה המרכזית כאשר עידן שריקי ודימיטאר מקרייב ישתפו פעולה בחוד. הקשר ניר נחום עדיין פצוע ברגלו וייעדר מהמשחק.

הרכב משוער, מ.ס. אשדוד: יוסי שקל, ליאור ראובן, כריסטיאן גונזאלס, רוג'ריו דוס סנטוס, אדיר טובול, יוסי אופיר, קובי דג'אני, מאור זוהר (רחמים צ'וקול), דוד רביבו, עידן שריקי, דימיטאר מקרייב (שי הולצמן).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully