וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קואה: "האם נועדתי לשחק טניס?"

הטניסאית הצרפתייה, שהדיחה את איבנוביץ' בסיבוב השני של אליפות ארה"ב, שקלה לפרוש לפני זמן מה. "אני לא יודעת מתי אעכל את הניצחון"

היא יכולה לתרץ זאת במיני סיבות, אבל הפסד למדורגת 188 בעולם בסיבוב השני של אליפות ארה"ב הפתוחה נחשב לכישלון גדול. אנה איבאנוביץ', הטניסאית הסרבית המדורגת 1 בעולם, הודחה הלילה (בין חמישי לשישי) על ידי ג'לי קואה. הצרפתייה האלמונית, שעלתה מהמוקדמות, נאבקה במדורגת ראשונה ללא רגשי נחיתות, וגברה עליה בתום קרב דרמטי 3:6, 6:4, 3:6 בניצחון הגדול ביותר בקריירה שלה.

לפני כחודשיים בווימבלדון, שקלה קואה בת ה-25 על פרישה מהמשחק אחרי 2008. היא חשבה על קריירת אימון בענף ואף להתחיל ללמד כמורה במדעי הטבע. אחרי הניצחון הגדול על איבאנוביץ' ספק אם הרהורי הפרישה יעלו שוב בקרוב אצל קואה. "היה שלב מסוים שחשבתי לעצמי, האם באמת נועדתי לשחק טניס?", התוודתה קואה. אגב, את הטלפון הראשון אחרי הניצחון הגדול היא עשתה להוריה, שראו רק את המערכה המכרעת, כיוון שהטלוויזיה הצרפתית לא הראתה את שתי המערכות הראשונות.

"אני לא מבינה שניצחתי את הטניסאית מספר 1 בעולם", אמרה קואה המופתעת. "אני לא מעכלת ששיחקתי במגרש הגדול. אני אפילו לא יודעת איך אשן בלילות הקרובים. אני לא יודעת מתי אני אבין את כל הדברים הללו. אני פשוט לא יודעת".

אנה איבאנוביץ' אמנם סובלת מזה זמן מפציעה, אבל זה לא מצדיק הדחה כל כך מוקדמת מהטורניר החשוב. "מה שאני חווה משחקניות לא מדורגות, זה כאשר הן משחקות נגד שחקניות מדורגות ואין להן מה להפסיד, הן הולכות על החבטות שלהן בכל הכוח", סיפרה הסרבית היפה. "הרבה פעמים הן נותנות משחק שלא יישכח לעולם". תירוצים, כבר אמרנו מה טיבם?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully