וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א - בני יהודה: 'ושבו בנים לגבולם'

29.8.2008 / 13:29

הצהובים יקדישו את משחק הפתיחה של הליגה לחלל צה"ל רגב ולחטוף שליט. בן שמעון: "יש לי הרגשה טובה". אצל הזהובים, גרידו לא ישחק

קיץ סוער ומעניין עבר על מועדון מכבי תל אביב בחודשיים האחרונים ובמהלכו נערך מסע רכש נוצץ בכדי להעמיד סגל חזק ואטרקטיבי ולבנות מחדש קבוצה שתרוץ בצמרת ליגת העל ותהיה אלטרנטיבה ראויה לדאבליסטית בית"ר ירושלים. בנוסף לשחקני הרכש הובא גם המאמן רן בן שמעון וביום שבת ( 17:10, בלומפילד) תעמוד הקבוצה בפני המבחן הראשון הממשי שלה לעונה זו כשתארח את בני יהודה במחזור הפתיחה של ליגת העל.

במכבי הוחלט להקדיש את המשחק לזכרו של חלל צה"ל אלדד רגב, שנפל בשבי החיזבאללה והיה אוהד שרוף של הקבוצה. משפחתו של רגב תהיה אורחת הכבוד של המועדון במשחק, שיוקדש גם לציון יום הולדתו של החייל החטוף גלעד שליט. הצהובים ישחקן עם תלבושת המשבצות המפורסמת כשבמרכז החולצה יופיע הכיתוב 'ושבו בנים לגבולם'.

בצד המקצועי ייחסר המאמן בן שמעון את אורי שטרית, ליאור ז'אן ויניב עזרן הפצועים וכן את רודי חדד המוצהב. מי שכן צפוי לפתוח בהרכב הוא המגן יובל שפונגין, שהתאושש מפציעה בשרירי הבטן וערך השבוע אימונים מלאים. בהגנה מתלבט המאמן בין משה מישאלוב לאבי יחיאל כשהעדיפות היא למישאלוב. תום מנשרוב הצעיר ימשיך לשחק בעמדת המגן השמאלי. במרכז ישחקו דולי ג'ונסון וג'ונתן אסוס בקישור האחורי, כשיוסי שבחון יפתח לצידם של גיז'רמו ישראלביץ' ומאור בוזגלו בחלק הקדמי. איליה יבוריאן יתופקד כחלוץ בודד ויאניק קאמאנן ייפתח על הספסל.

בן שמעון אמר אמש לקראת המשחק: "סוף סוף פותחים את הליגה אחרי תקופה ארוכה של הכנות, עכשיו מגיע הדבר האמיתי, אבל צריך לזכור שזה לא גמר גביע והדרך עוד ארוכה. גם מסע ארוך מתחיל בצעד ראשון. יש לי הרגשה טובה, אני תמיד בא עם הרגשה חיובית, מבחינתנו המבחן מתחיל עכשיו, כאן סופרים נקודות ואנחנו מבינים את זה".

איליה יבוריאן, שקיבל אתמול את תעודת הזהות הישראלית שלו והוכר כתושב ארעי, היה נרגש מאוד לקראת פתיחת העונה: "זה כיף להיות ישראלי, אני שמח, מאוד מתרגשים לפתוח עונה חדשה, חיכינו לזה הרבה זמן ואנחנו רוצים לפתוח עם ניצחון. יהיה קשה מול בני יהודה, בכל חמש השנים שפתחתי בישראל, התחלתי עם ניצחון ואני מאמין שננצח גם בשבת".

הרכב משוער: דרגוסלב יבריץ', יובל שפונגין, איגור טומאסיץ', משה מישאלוב (אבי יחיאל), תום מנשרוב, ג'ונתן אסוס, דולי ג'ונסון, מאור בוזגלו, יוסי שבחון, גיז'רמו ישראלביץ', איליה יבוריאן.

גרידו לא ייקח חלק במשחק

תקלה לא צפויה למאמן בני יהודה גיא לוזון, לקראת המשחק הראשון של העונה נגד מכבי תל אביב. אמש (חמישי) נתבשר לוזון על ידי ראשי הקבוצה כי הבלם החדש של הקבוצה איבן גרידו לא יוכל לקחת חלק במשחק. שחרורו הבינלאומי של גרידו, מקבוצתו הקולומביאנית לשעבר, אתלטיקו בוקראמנגה, הגיע רק בשעת ערב מאוחרת למשרדי בני יהודה, דבר שהוביל לכך שהקבוצה לא יכלה לרשום את השחקן בהתאחדות בזמן כי המועד האחרון לרישום הוא יום חמישי בשעה 17:00 והשחרור הגיע כמה שעות לאחר מכן.

מי שיחליף אותו ויפתח לצידו של מילאן מרטינוביץ' במרכז ההגנה הוא הבלם הצעיר דין מורי, (20) שלמרות גילו הצעיר משתייך זו העונה השלישית לסגל הבוגרים ואף פתח פעם אחת בהרכב הקבוצה הבוגרת, במשחק הסיום של עונת 2006/7 מול מכבי חיפה. "אין לנו מה לדאוג, אנחנו סומכים על דין בעיניים עצומות, הוא גרזן ולא דופק חשבון לאף אחד", אמר היום שחקן בקבוצה, על שילובו של הבלם הצעיר בהרכב הפותח, "לפעמים זה דווקא טוב שעולה שחקן צעיר ורעב לשחק, ברגע שתעבור לו ההתרגשות הוא יהיה מצוין, אין לי ספק בכלל", הוסיף השחקן.

שבוע לא קל עבר על הזהובים ואחרי שתי תבוסות בגביע הטוטו, 3:1 למכבי חיפה ו-3:0 לבית"ר ירושלים, ינסו שחקניו של לוזון לפתוח בצורה טובה יותר את ליגת העל. מלבד העדרותו הלא צפויה של גרידו יהנה מחר המאמן מסגל מלא. קובי מויאל ותומר חמד החלימו מפציעותיהם ויעמדו לרשותו של המאמן. גם אלירן עטר והקפטן אסי בלדוט עשויים אחרי תקופה ארוכה להיכלל בסגל אחרי שהחלימו מפציעותיהם.

הקשר הארגנטינאי פדרו גלבאן שממשיך ביכולתו החלשה ומאכזב מאוד את ראשי המועדון, צפוי לפתוח מחר על הספסל, כאשר על פי התרגול באימון המסכם נראה שדווקא אלי ביטון שנכנס כמחליף בתבוסה בטדי, יקבל את חולצת ההרכב מול הצהובים. תמיר כחלון וכפיר אדרי ישחקו בקישור הקדמי ומשה ביטון יפתח כחלוץ בודד בחוד.

הרכב משוער: דלה איינוגבה, איציק עזוז, מילאן מרטינוביץ', דין מורי, עוז ראלי, הרוויה קובצ'ביץ', לירוי צעירי, תמיר כחלון, אלי ביטון (תומר חמד), כפיר אדרי, משה ביטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully