וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגות אירופה: מעברים של הרגע האחרון

יומיים לפני תום חלון ההעברות, עושות הקבוצות רכש אחרון. סואזו הושאל מאינטר לבנפיקה, אודו ממילאן לבאיירן, באנגה מוולנסיה לאת' מדריד

חלון ההעברות באירופה יסתיים בעוד יומיים, בסוף חודש אוגוסט, כשבימים האחרונים עושות הקבוצות הכנות אחרונות כדי להיערך בצורה הטובה ביותר מבחינתן לעונה שבפתח. רובם המכריע של ההעברות הוא בהשאלה לעונה הקרבה.

דויד סואזו, החלוץ מהונדורס בו זכתה אינטר בשנה שעברה אחרי שרבה עם מילאן, עבר בהשאלה לבנפיקה. סואזו לא הרשים אשתקד באלופת איטליה. ביחד עם הפריצה של החלוץ הצעיר מריו באלוטלי, קרנו של החלוץ מהונדורס ירדה. שמו של סואזו נקשר למספר קבוצות בסרייה A, אך אמש (חמישי) פורסם כי הנראזורי הסכימו להשאילו לעונה אחת לקבוצה הפורטוגלית.

רומא השיגה את מנז

רומא רדפה אחרי הקשר-חלוץ ג'רמי מנז של מונאקו במשך זמן מה, ואמש לוצ'יאנו ספאלטי הצליח לשים ידו על השחקן. בארץ המגף מדווחים כי הג'לארוסי שילמו כ-14 מיליון יורו על השחקן. באתר של מונאקו נכתב: "רומא ומונאקו הגיע להסכמה על העברתו של מנז לרומא".

מנז הגיע לקבוצה הצרפתית ב-2006, שיחק 64 משחקים והבקיע 14 שערים בכל המסגרות. הוא נחשב לאחד השחקנים הכי מבטיחים של הכדורגל הצרפתי, כשיכולותיו, כמו של רבים בעבר ובהווה, מושוות לאלו של זינדין זידאן.

אודו עוקר לבוואריה לשנה

מאסימו אודו, שחקנה של מילאן, עבר בהשאלה לעונה אחת לענק הגרמני, באיירן מינכן. אודו בן ה-32 נעדר רוב העונה שעברה עקב פציעה שפקדה אותו. "אני עוזב זמנית את המועדון, שתמיד חלמתי לשחק בו, מאז שהייתי ילד", אמר אודו. "זה צעד קשה עבורי, אבל חשבתי על זה, והייתה לנו הסכמה מלאה על המעבר. אני נחוש לעמוד ולהצליח בפני האתגר שניצב מולי".

באנגה עולה לליגת האלופות

הקשר הארגנטינאי אבר באנגה הושאל לעונה אחת מוולנסיה לאתלטיקו מדריד. כזכור, בשנה שעברה נקנה באנגה על ידי העטלפים בעסקה שמוערכת בכ-19 מיליון יורו מידיה של בוקה ג'וניורס. באנגה חתם בוולנסיה לחמש עונות וחצי. לעומת זאת, את העונה הבאה הוא יעשה בבירת ספרד, אצל אתלטי, שצהלה ושמחה ביום רביעי בלילה אחרי שהעפילה לליגת האלופות. הוא יושאל בסכום של כ-1.3 מיליון יורו.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully