וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: לואל דנג ישחק בנבחרת בריטניה

29.8.2008 / 9:57

התקשורת בארה"ב דיווחה כי בעיות הביטוח של הפורוורד הבריטי נפתרו והוא ישחק מול ישראל. בלעדיו הובסה בריטניה מול טורקיה 82:58

התקשורת האמריקאית דיווחה אמש (חמישי) כי בעיות הביטוח של הפורוורד של נבחרת בריטניה לואל דנג סודרו, ועל כך השחקן יכול לשחק בקמפיין מוקדמות אליפות אירופה וישתתף כבר במשחק הקרוב מול ישראל. דנג עלה על טיסה משיקגו ללונדון על מנת להצטרף לנבחרת בשנית. מי שלא ישחקו בנבחרת הם בן גורדון, שטרם חתם על חוזה לעונה הבאה ב-NBA, וקיירון אצ'ארה שחתם בפורטיטודו בולוניה. אי הגעתם של השניים העלה את זעמו של המאמן כריס פינץ' עליהם. ההתאחדות הבריטית טרם אישרה את חזרתו של דנג לנבחרת.

בינתיים ללא דנג, הובסה אתמול בריטניה 82:58 בטורניר בינלאומי באיסנטבול מול טורקיה. הבריטים עוד הובילו בסוף הרבע הראשון אך התפרקו לחלוטין במהלך המחצית השנייה. מי שבלט בבריטניה היה פופס מנסה-בונסו שקלע 14 נקודות והוסיף 8 ריבאונדים. ג'ארט הארט, אקס גבעת שמואל, הוסיף 8 נקודות. בטורקיה היה זה הידו טורקוגלו שקלע 23 נקודות וקרם טונצ'רי הוסיף 11 נקודות.

יריבה ישראלית נוספת שמשתתפת בטורניר היא נבחרת בוסניה ובניגוד לבריטים הבוסנים נראים טוב. אמש גברה בוסניה 64:83 על פורטוגל כשניהאד דיידוביץ' קולע 23 נקודות. היום (שישי) תיפגשנה בריטניה ובוסניה במשחק אחריו יעקבו בנבחרת ישראל באדיקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully