וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לסט. אטיין?

בעקבות הדחת דניפרו וא.א.ק, האדומים נמנעו ממפגש אפשרי עם מילאן או סביליה. אפשרויות נוספות: ארטמדיה, אונירה אורזיצ'ני, נורדסיילנד, קלמאר

בהפועל תל אביב צריכים לשלוח זר פרחים ענק לבלינזונה השוויצרית ואומוניה ניקוסיה הקפריסאית. ההעפלות של שתי הקבוצות על חשבונן של דניפרו האוקראינית וא.א.ק אתונה, בהתאמה, העלו את הפועל תל אביב מהמקום ה-42 ל-40 מתוך 80 הקבוצות שישחקו בסיבוב הראשון של המפעל. המשמעות: הפועל תל אביב תהיה מדורגת, ותימנע ממפגש עם אחת מאריות הכדורגל של אירופה כמו: מילאן, סביליה, ולנסיה או שאלקה. כזכור, הפועל העפילה לסיבוב הראשון לאחר ניצחון 0:3 על וויבודינה נוביסאד בבלומפילד.

היום (שישי) בשעה 14:00 תתקיים במונאקו הגרלת הסיבוב הראשון של המפעל, האחרון לפני שלב הבתים. הפועל, שלא הייתה אמורה להיות מדורגת והייתה צפויה להגרלה קשה, עשויה כעת ליהנות מהגרלה נוחה בהרבה, שתקל על הסיכויים להעפיל לשלב הבתים של גביע אופ"א, אבל אחרי שהאפשרויות צומצמו, מסתבר שהאדומים עדיין עשויים לפגוש את סט. אטיין הגדולה מצרפת. ארטמדיה הסלובקית, אונירה אורזיצ'ני הרומנית נורדסיילנד הדנית וקלמאר השבדית הן שאר האפשרויות כשכבר עתה ברור שהפועל תעדיף להימנע מנסיעה לצרפת או לשבדיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully