וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שייט: שחר יעקב בדרך למדליית זהב באליפות העולם לנוער

השייט הצעיר בדרך לתואר אלוף העולם לנוער בדגם הלייזר במידה ולא יאבד את ההובלה בשיוט המדליות. יעקב נמצא בסגל העתודה ללונדון 2012

אחרי האולימפיאדה, בה ענף השייט הביא את הכבוד לספורט הישראלי, ממשיך הענף להביא הישגים והפעם בנוער. אליפות העולם לנוער שתסתיים מחר צפויה להוסיף לישראל מדלייה בינ"ל נוספת ואם הכל יתקדם כשורה, היא אף תהיה בצבע זהב. שחר יעקב, שייט דגם הלייזר 4.7 ממועדון השייט בשדות ים, מוביל זה היום החמישי ברציפות את אליפות העולם לנוער בדגם זה. מדובר בתחרות ענקית בה משתתפים 279 שייטים. היום סיים שחר את השיוטים במקום ה – 12 וה – 2 ופתח פער משמעותי מול מתחריו. את יעקב מלווה בתחרות מאמן תחום הלייזר במועדון – ארז אליהו.

מחר (שישי) כאמור, יתקיימו השיוטים האחרונים ובשעות אחר הצהריים יוכרז אלוף העולם הבא. אם יעקב ישמור על רמתו הנוכחית הוא צפוי לעמוד על הפודיום. במועדון השייט בשדות ים מחזיקים אצבעות לשייט הצעיר. לפני כשבועיים עמד המועדון במצב דומה כאשר צוות ה-470 התמודד באליפות אירופה לנוער לאחר הובלה משמעותית, והפסיד את המדליה ברגע האחרון לאחר שהתהפך בשיוט המליות. אותו הצוות ים אמיר וליאור לביא, זכה לפני כחודש במדליית הכסף באליפות העולם ב דגם ה – 470.

יעקב, סיים בינואר האחרון את אליפות העולם במקום ה – 16 מתוך 180 סירות, ושנה קודם לכן זכה במקום ה – 30. ההובלה המושלמת עליה שמר לכל אורך אליפות העולם הנוכחית מחזקת את מקומו של יעקב בסגל העתודה לקראת אולימפיאדת לונדון 2012.

  • עוד באותו נושא:
  • שחר יעקב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully