וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיליפ סנדרוס מחוץ לסגל שוויץ למשחק בישראל

בלמה החדש של מילאן לא נמצא בכושר משחק ואוטמר היצפלד השאיר אותו בבית לקראת פתיחת מוקדמות המונדיאל. גם אלכס פריי בחוץ

מאמנה החדש של נבחרת שוויץ, אוטמר היצפלד, פרסם הערב (חמישי) את הסגל למשחק הפתיחה של מוקדמות המונדיאל מול ישראל, בשישי בספטמבר באצטדיון רמת גן. הבשורות הטובות עבור דרור קשטן, בלמה החדש של מילאן, פיליפ סנדרוס, נשאר מחוץ לסגל.

ההתאחדות השוויצרית הודיעה כי היצפלד והשחקן ניהלו שיחות ארוכות, והחליטו כי לאור כושרו של השחקן, הוא לא ייכלל בסגל למשחק בישראל. "הבלם רצה להיות בסגל, אבל אמר למאמן שהוא לא נמצא בכושר מספיק לפתיחת מוקדמות המונדיאל", נכתב בהודעה הרשמית של ההתאחדות.

סנדרוס, שעבר השבוע בהשאלה מארסנל למילאן, אמר שהוא מקווה לחזור לסגל לקראת המשחק הבא באוקטובר, אחרי שיצטרף לאימוני קבוצתו החדשה. קפטן שוויץ, אלכסנדר פריי, שנפצע במשחק הפתיחה של יורו 2008, לא החלים ולא יגיע לישראל, למרות שחזר לאחרונה בהדרגה לאימוני קבוצתו, בורוסיה דורטמונד. פריי עשוי לחזור למשחק השני בקמפיין, ב-10 בספטמבר מול לוקסמבורג.

היצפלד לא ביצע שינויים מרחיקי לכת, לעומת הסגל ליורו. המאמן ויתר על פיליפ דגן, מגן ליברפול, דניאל ג'יגאקס ומרקו שטרלר. כוכבי היורו: הקאן יאקין, טרנקילו בארנטה, גוקהאן אינלר ו-ואלון בהראמי נכללים בסגל. המוזמנים החדשים המרכזיים הם: אלן נף מאודינזה, ו-ולנטין סטוקר, שחקן באזל, שעלתה לליגת האלופות, וכן בלאיס נ'קופו, שהיה מועמד לבית"ר ירושלים, והחמיץ את היורו בגלל פציעה.

הסגל המלא: שוערים: דייגו בנאליו (וולפסבורג), פאביו קולטורטי (סנטאנדר), אלדין יקופוביץ' (גראסהופרס).

הגנה: יוהאן דיורו (ארסנל), סטפן גריכטינג (אוקזר), סטפן ליכסטיינר (לאציו), לודוביק מאניאן (שטוטרט), אלן נף (אודינזה), קריסטוף ספייצ'ר (פרנקפורט), סטיב וון ברגן (הרטה ברלין).

קישור: אלמן אבדי (פ.צ ציריך), טרנקילו בארנטה (באייר לברקוזן), ואללון בהראמי (ווסטהאם), גלסון פרננדז (מנצ'סטר סיטי), בנג'מין הוגל (באזל), גוקהאן אינלר (אודינזה), ולנטין סטוקר (באזל), יוהאן פונלאנטן (זלצבורג).

התקפה: ארן דרדיוק (באזל), בלאיס נ'קופו (טוונטה), הקאן יאקין (אל חראפה)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully