וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערעור של אלקטרה רמה"ש נדחה

קבוצת הנשים קיוותה לפתוח את היורוקאפ מהבתים, אך התבשרה שהיא תחל בסיבוב המוקדם. אוסטרוביץ': "ידענו שלא ישנו את ההחלטה"

הערעור של באלקטרה רמת השרון על החלטת פיב"א לשבץ אותה בסיבוב המוקדם נדחה. כידוע, הקבוצה ביקשה להשתלב בשלב הבתים על סמך הרקורד האירופי שלה מהשנים האחרונות, ועל אף העובדה שלא היו לה ציפיות גבוהות לשינוי ההחלטה, היא מקווה שהערעור יגרום לקביעת קריטריונים בשיבוץ הקבוצות בשלב הבתים.

השופט קבע כי כל הסדר חדש יהווה פגיעה ספורטיבית בקבוצות אחרות ועל כן הוא דוחה את ערעור הקבוצה שביקשה הגרלה מחודשת. אולם לאורך פסיקתו המנומקת, מותח השופט פאלר ביקורת על חורים בתקנון פיב"א, מה שמותיר יותר מידי מקום לפרשנות ולהחלטות שלא על פי קריטריונים. כמו כן מבקר פאלר את פיב"א על כך שהיא חורגת מהתקנון שלה עצמה בכך שאיפשרה לרוסיה ולספרד לשתף חמש קבוצות במקום ארבע. בסוף הפסיקה מבהיר השופט כי לדעתו על פיב"א לתקן את המעוות באופן ברור, להחליט כמה קבוצות מכל מדינה ישתתפו בשלב הבתים ולהודיע על כך מראש.

"ידענו כמעט בוודאות שלא ישנו את ההחלטה לגבי השנה", מסבירה רחל אוסטרוביץ', יושבת ראש הקבוצה, "אבל השגנו את מה שרצינו, וזה שהדברים יהיו יותר ברורים ולא על פי גחמות של מישהו. חבל רק שהודיעו לנו על ההחלטה כל כך מאוחר, אחרי שהובטח לנו זה ייעשה לפני שבועיים. אנחנו בבעיה מאחר שששלוש מהזרות שלנו משחקות ב-WNBA ולא יוכלו להגיע בזמן למשחק נגד הרומניות ב-2 באוקטובר".

כדי להשלים את הסגל החסר לקראת המשחק מול טראגוביסטה הרומנית ב-2 באוקטובר תצרף הקבוצה שחקניות ממחלקת הנערות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully