וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איליה יבוריאן תושב ארעי

28.8.2008 / 23:12

שחקנה של מכבי תל אביב קיבל תעודת זהות כחולה ויוכל להרשם כישראלי בליגת העל. הקבוצה תקדיש את המשחק בשבת לאלדד רגב ז"ל

ברני ארדוב

צילום: יועד כהן, עריכה: גדי ויינסטוק

"מועדון מכבי תל אביב יקדיש את משחק הפתיחה מול בני יהודה לזכרו של החייל אלדד רגב ז"ל, שהיה אוהד הקבוצה", כך מסר הערב בכיר בהנהלת הקבוצה. כמו כן תקרא מכבי לאחת מקבוצות הנוער שלה על שמו של אלדד רגב ובנוסף, יעלו שחקני הקבוצה למשחק בתלבושת המשבצות המפורסמת כאשר הכיתוב במרכז החולצה יהיה "ושבו בנים לגבולם". משפחת רגב תהיה אורחת הכבוד של הצהובים בבלומפילד במשחק בשבת.

גם יבוריאן בישראלים

החלוץ איליה יבוריאן קיבל הערב (חמישי) את האזרחות הישראלית ויוכל להרשם כשחקן ישראלי לכל דבר, בליגת העל לקראת העונה הקרובה. בכך מסתיים הליך שהחל כבר לפני מספר שבועות ובו בין השאר עבר יבוריאן בדיקת רקמות שהוכיחה את אבהותו לבתו מאשתו הישראלית. הערב קיבל השחקן הכרה כתושב ארעי במשרד הפנים וקיבל את תעודת הזהות הכחולה שלו.

מכבי תל אביב מקווה לפתוח ברגל ימין את העונה החדשה, ועם המון ציפיות היא קיימה הערב אימון, יומיים לפני משחק הפתיחה מול בני יהודה. אז ציפיות כאמור כבר יש, הבטחות לכדורגל אטרקטיבי גם כן וגם אם לא מדברים בקול רם על אליפות, זה מגיע בין השורות.

"אנחנו מתרגשים מאוד לפתוח את העונה", סיפר טרם קבלת האזרחות איליה יבוריאן, שהגיע מבני סכנין. "חיכינו הרבה זמן ואנחנו רוצים לפתוח עם ניצחון. עבדנו הרבה לקראת העונה החדשה. אנחנו רוצים לשחק טוב מול הקהל שלנו. מה שהיה נגד הכח זה לא משנה, אנחנו עדיין לומדים אחד את השני. אנחנו יודעים שזה יהיה קשה לנצח את בני יהודה, זו קבוצה של צעירים אבל אנחנו רוצים שלוש נקודות. בכל חמש השנים שאני משחק בישראל, את כל העונות פתחתי עם ניצחון ואני חושב שננצח גם בשבת".

מאמנו, רן בן שמעון, נשמע כהרגלו מעט זהיר יותר ואמר: "יש התרגשות של פתיחת עונה. סוף סוף פותחים את הליגה אחרי תקופה ארוכה שאנחנו מתכוננים. מגיע הדבר האמיתי אבל צריך לזכור שזה לא גמר גביע והדרך עוד ארוכה. גם מסע ארוך מתחיל בצעד ראשון. יש לי הרגשה טובה, אני תמיד בא עם הרגשה חיובית. מבחינתנו המבחן רק מתחיל עכשיו, כאן כבר סופרים נקודות ואנחנו מבינים את זה. כמובן שחשוב להתחיל את הדרך נכון וטוב. מי שחי את המקצוע הזה יודע שאין משחקים קלים ויודע עד כמה קשה כל משחק. גם קבוצה כמו בני יהודה היא יריבה קשה מאוד. צריך להיות משחק מאוד מעניין ואנחנו מכבדים כל יריבה".

הצהובים ערכו הערב אימון לקראת בני יהודה. ליאור ז'אן ערך אימון אישי, כשגם יניב עזרן ואורי שטרית ערכו אימון חלקי בצידי המגרש. הבשורות הטובות מגיעות מכיוונו של המגן יובל שפונגין, שערך אימון מלא ונכון לעכשיו נראה שהוא כשיר לחלוטין לשבת. שפונגין, שסבל מכאבים בשרירי הבטן התחתונה במקום בו עבר ניתוח בקע בקיץ, מטופל בשבוע האחרון על ידי רופאי הקבוצה ואף לוקח כדורים לשיכוך כאבים. בשלב הזה נראה שהוא מתוכנן לפתוח בהרכב, כשבעמדת המגן השמאלי אמור לפתוח תום מנשרוב. מסגל הקבוצה ייעדר הקשר רודי חדד שמוצהב.

עדכון ראשון: 28.8 17:49
עדכון אחרון: 28.9 23:12

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully