וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופ"א: מכבי נתניה הפסידה 2:0 לצ'רנו וארנה והודחה מאירופה

לירן שטראובר ספג שער מביך מ-45 מ' בדקה השמינית וקבר את החלומות של מכבי נתניה לעלות לשלב הבא, בדרך להפסד 2:0 לצ'רנו מורה וארנה

הכדורגל הבולגרי ידע ביומיים האחרונות אכזבות קשות, לבסקי סופיה הודחה מליגת האלופות על ידי בוריסוב האלמונית, לוקומוטיב סופיה הודחה מאופ"א על ידי בוראץ' הסרבית. את המצב הציל הכדורגל הישראלי, ואם לקרית שמונה אפשר לסלוח על הפסד לקבוצה חזקה ממנה, מכבי נתניה ביזתה את עצמה ואת הכדורגל הישראלי, בהפסד לקבוצה חלשה מאוד, צ'רנו מורה וארנה. 0:2 ניצחו הבולגרים ושלחו את מכבי נתניה, שוב, עונה שניה ברציפות, הביתה בסיבוב המוקדם השני של גביע אופ"א.

נתניה, שידעה שהיא חייבת לכבוש לאחר ה-1:1, לא הספיקה להיכנס למשחק וספגה שער אומלל בדקה השמינית. לירן שטראובר הרחיק כדור לעבר מרכז המגרש, ואלכס הבולגרי הקפיץ מעליו כדור מ-45 מטרים לרשת. עוד טעות לרשימה של השוער הנתנייתי, שפשוט לא נראה בפוקוס מפתיחת העונה. אלכס, שכבש בגם משחק הראשון בהקפצה יפה, היה אחד הבודדים שהראה ניצוצות של כדורגל. לקבוצות הישראליות שמחפשות פליימייקר עם יכולת טכנית, טאצ' מדהים וכמה קילוגרמים עודפים, מומלץ.

נתניה נכנסה למשחק בשלהי המחצית הראשונה, ובמחצית השניה הפעילה מכבש לחצים על השער של וארנה, ששיחקה בונקר. השחקנים של לותר מתיאוס, בראשות איתי שכטר, שחזר מפציעה ארוכה, הניעו כדור מצוין אך התקשו בסיומת. שחקני ההתקפה, פרניסיס קיויו ואוקוצ'ה, גילו יכולת מביכה מול השער והחמיצו כמו טירונים. וארנה כבשה את השני בדקה ה-77 וסגרה את הסיפור של נתניה באירופה. לא ברור מדוע במשחק בו הקבוצה הייתה חייבת לכבוש, העדיף מתיאוס לפתוח עם שלושה בלמים. מה שבטוח, בנתניה יש הערב (חמישי) הרבה פרצופים כועסים.

ההפסד של נתניה וגם זה של קרית שמונה, שוב עשוי לפגוע בדירוג הישראליות באופ"א. ההישגים העלובים של הנציגות שלנו מקרבים את הכדורגל הישראלי לקראת שפל המדרגה משחקי סיבוב ראשון במקומות שכוחי אל כמו אנדורה וסן מרינו. נתניה קיבלה את ההגרלה הכי קלה שקבוצה לא מדורגת יכולה לקבל בדמות קבוצה ברמה של תחתית ליגת העל, אבל הודחה בבושת פנים. רגע לפני הגדלת הליגות, לקורא אבי לוזון מומלץ לשקול בשנית. איך שהנציגות שלו מייצגות את הכדורגל הישראלי מול קבוצות כל כך חלשות כמו וארנה, לא ברור על מה ולמה ישחקו בליגת העל בעונה הבאה 16 קבוצות. הערב יו"ר ההתאחדות צריך לשלוח זר פרחים להפועל תל אביב, שהצילה קצת את הכבוד.

הרגע המכוער במשחק התרחש לפני פתיחתו. אוהדי נתניה התקבלו בקריאות גזעניות באצטדיון הלאומי של סופיה, כאשר האוהדים המקומיים קראו לעברם: "אושוויץ".

מהלך המשחק

דקה 8: גול! שער אומלל של הבולגרים. שטראובר שהה מחוץ לשערו לאחר הרחקה רעה, ואלכס, שכבש גם במשחק הראשון, הקשית מעליו כדור מ-45 מטרים לרשת. 0:1 וארנה.

דקה 12: אוקוצ'ה הוכשל במרחק של 20 מטר מהשער של וארנה. מנשה בעט את הכדור החופשי, והשוער קלט.

דקה 32: כדור רוחב של בן דיין חולף על פי השער, אך שום שחקן לא מצליח לנווט אותו לרשת.

דקה 40: בן דיין מעביר כדור רוחב לגזל שבעט מתוך הרחבה החוצה.

דקה 48: קיויו הכין לפרנסמן שטיווח מ-25 מטרים, מעל המשקוף.

דקה 54: שטראובר הציל שער בטוח שמנגיחה שהגיעה לאחר כדור חופשי לבולגרים.

דקה 59: שכטר חלף על פני שחקן בולגרי באגף ימין, העביר כדור רוחב ומנשה בעט מ-17 מטרים בסמוך לקורה.

דקה 62: החמצה איומה של נתניה. אוקוצ'ה נותר לבד מול השוער קולב, ובעט כדור שטוח לידיו של הבולגרי.

דקה 77: גול! ריקרדו פירס הושאר פנוי בתוך הרחבה, ובעט מהאוויר לפינה הרחוקה של שטראובר, 0:2.

דקה 84: עוד החמצה גדולה של נתניה. קיויו בעט כדור חזק מתוך הרחבה, אך רק מעל המשקוף.

דקה 85: קיויו נגח מחמישה מטרים לבד מול השער, מחוץ למסגרת. החמצה מסמרת שיער.

הרכב מכבי נתניה: לירן שטראובר, קלמי סבן, לואיס מרין, זאב חיימוביץ' (איתי שכטר, 46) גולן חרמון, דדי בן דיין, ביבאן פרנסמן, רביד גזל, שלו מנשה (ברוך דגו, 82), פרנסיס קיויו, אוקוצ'ה (תיירי טזאמטה, 80)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully