וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרנס רוברטס וניב ברקוביץ' חתמו בקרית אתא

28.8.2008 / 22:12

שחקנה של הפועל יקנעם/מגידו בעונה שעברה מצטרף לעולה החדשה. גם הפורוורד, בוגר מכללת סירקיוז ישחק בשביל מאיר קמינסקי

אליצור קרית אתא ממשיכה להתחזק, ואחרי שהחתימה אתמול את הגארד האמריקאי ברנדון מקנייט, צירפה היום (חמישי) הקבוצה את ניב ברקוביץ', ששיחק בעונה שעברה במדי הפועל יקנעם/מגידו. ברקוביץ' אמור להשלים את הקו האחורי של הקבוצה ביחד עם מקנייט.

ברקוביץ' הוא בנו הקטן של מיקי ואחיו של רועי. קבוצת הבוגרים הראשונה שלו הייתה רמת השרון, אותה ניהל אביו ולאחר מכן יצא לתקופה קצרה באוניברסיטת מארקט, לפני שחזר לרמת השרון. בעונת 2006/7 עזר להפועל חולון להעפיל לליגת העל, ובעונה שעברה במדי יקנעם/מגידו היה מהשחקנים המובילים בקבוצה כשתרם 14.6 נקודות ו-3.4 אסיסטים למשחק.

בנוסף חתם היום במועדון את הפורוורד האמריקאי טרנס רוברטס (23, 2.06 מ'), בוגר מכללת סירקיוז שהעמיד בתקופת המכללות ממוצעים של 7.6 נקודות ו-5.6 ריבאונדים. רוברטס הוא פורוורד מגוון שמסוגל לשחק גם בעמדת הסנטר. רוברטס שיחק בעונה החולפת ברת'ימנו מהליגה היוונית.

בנוסף לברקוביץ' ומקנייט חתומים בקרית אתא עד עתה טל דן, אלעד אליהו, ולאדי ירמישין וארז קוחנסקי. שני שחקנים נוספים שהצטרפו לקבוצה הם האחים טל וגיא פרסלני. בקבוצה עושים מאמצים על מנת להחתים עוד שני זרים, כאשר אחד מהם לפחות יאייש את עמדות הפנים.

עדכון ראשון: 28/8/08 15:24
עדכון אחרון: 28/8/08 22:12

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully