וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה הפסידה 2:1 לליטקס לובאץ' והודחה מגביע אופ"א

קרית שמונה קיוותה להגיע לסיבוב הראשון באופ"א, אך ליטקס לובאץ' חשבה אחרת וניצחה 1:2. צרפתי אמנם הוביל, אך פופוב וסנדרידיניו הפכו

כרגיל במצבים האלה, האנדרדוג נשאר עם המחמאות. עם ההרגשה הזו יוצאת עירוני קרית שמונה מהחוויה היחסית קצרה שלה באירופה. אחרי שעברה את מוגרן בסיבוב הקודם, הקבוצה של מישל דיין הגיעה למשחק בקרית אליעזר מול ליטקס לובאץ' במטרה להמשיך ולחלום על אירופה. זה לא ממש קרה, אחרי שקרית שמונה הפסידה 2:1 ועם 0:0 מהמשחק הראשון בחוץ היא סיימה את דרכה.

לא ברור עדיין איזו עונה הולכת להיות לקרית שמונה העונה. אחרי שבשנה שעברה היא הצליחה להפתיע לא מעט אנשים כשכבר בעונתה הראשונה היא הגיעה לאירופה, העונה היא נבחנת בזכוכית מגדלת, והפעם מול קבוצה לא ממש גדולה היא פשוט איכזבה. הציפיות הגבוהות מגיא צרפתי, יובל אבידור, עומר פרץ ושאר החבורה בכחול-לבן היו סבירות וקרית שמונה ספגה שני שערים שהשאירו אותה בחוץ, אולי מוקדם ממה שציפתה.

עוד קודם למשחק בקרית שמונה דיברו על כך שהם הולכים לעבור את ליטקס הבולגרית. ואכן המשחק נפתח עם שליטה של קרית שמונה, שהראתה התלהבות רבה הרבה יותר מהיריבה כבר בדקות הראשונות. אחרי שמונה דקות מהלך מצוין של המקומיים הוליד שער כשגיא צרפתי סיים עם כדור ברשת. אלא שקרית שמונה כנראה התלהבה קצת יותר מידי ובדקה ה-21 היא ספגה שער בעקבות טעויות בהגנה, כשהאחראי לכך היה איבלין פופוב. עשר דקות מפתיחת המחצית השנייה הצפוניים ספגו את השער השני כשסנדריניו ניצל ריפיון בהגנה המקומית וכבש את שער הניצחון.

מהלך המשחק

דקה 5 - עבירה שבוצעה על יובל אבידור מחוץ לרחבה הביאה לבעיטה חופשית, כשכדור שהוציא גיא צרפתי הלך פנימה, אך השופט פסל את השער בטענה שהוא לא המתין לשריקה.

דקה 8 - גול! מהלך קבוצתי מהסרטים של קרית שמונה הסתיים בשער כשיובל אבידור שעט לכיוון השער ומסר לעומר פרץ, שמול השער העדיף להשאיר בעקב לגיא צרפתי, וזה בעט מצוין פנימה, 0:1 לקרית שמונה.

דקה 21 - גול! מיחאיל וונקוב היתל בהגנת קרית שמונה ועבר את סלאח חסארמה בדרך להשארת כדור לאיבלין פופוב, שמול יוסי בצלאל בעט פנימה וקבע 1:1.

דקה 42 - ניסיון חביב של קרית שמונה החל כשגיא צרפתי הרים שוב כדור חופשי מצד ימין כמעט והגיע לאגודה קאובינה, אך הכדור הורחק עוד קודם לכן מצד שחקן ליטקס.

דקה 54 - גול! סדריק קמבון ניצל איבוד כדור במרכז המגרש, העביר לסנדרידיניו, זה עבר את בצלאל ובעט היטב פנימה. 1:2 לליטקס.

דקה 63 - מהלך מסודר של קרית שמונה הסתיים עם בעיטה מהאוויר של חאיר סספדאס, אך השוער, אורוש גולובוביץ' לקח היטב.

דקה 64 - עמיר נוסבאום ניסה גם הוא את מזלו עם בעיטה מקצה הרחבה, אך הכדור חלף ליד הקורה.

דקה 75 - ניסיון כפול של קרית שמונה כמעט והסתיים בשער כשהדיפה של גולובוביץ' הגיעה אל סספדאס, ששלח כדור חזק, אך הוא שוב נהדף.

דקה 88 - מייקון עלה לכדור גובה שהוגבה אליו, אך הוא פספס את המסגרת.

דקה 90 - תקרית בין אלכסיס ברטין לסספדאס הסתיימה בהרחקה של הראשון אחרי שריקת הסיום. השופט לא ויתר ושלף לעברו את האדום.

הרכב עירוני קרית שמונה: יוסי בצלאל; ברק בכר, יניב לביא, סלאח חסארמה, עמיר נוסבאום, עבאס סואן, חאיר סספדאס, גיא צרפתי, אגודה קאובינה (מייקון דוס סנטוס 60), יובל אבידור, עומר פרץ (אוהד אלגרבלי 80).

הרכב ליטקס לובאץ': אורוש גולובוביץ', אלכסנדר בארטה, סדריק קמבון, מיחאיל וונקוב, אלכסיס ברטין, דה סילבה, סנדרידיניו, סטניסלב מנולב, דודו, איבלין פופוב (דוס סנטוס 78), וילפרד ניפלורה (אמיל אנגלוב 66) (פלאמן ניקולוב 89).

שופט: דרזנקו קובצ'יץ'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully