וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זניט תעקוץ את ריאל מדריד ויובה?

מחזיקת גביע אופ"א הוגרלה לבית ח' עם אלופת ספרד והגברת הזקנה. ליברפול וטורס יפגשו את אתלטיקו מארסיי, צ'לסי את רומא

אחרי ערב שכלל לא מעט הפתעות, במסגרתו גם נרשמו העפלות היסטוריות של קבוצה מבלארוס וקבוצה מקפריסין לליגת האלופות, הערב (חמישי) נערכה הגרלת הבתים של מפעל הקבוצות הגדול בעולם. ארבע קבוצות מאנגליה, ארבע מאיטליה וארבע מספרד תופסות 12 מ-32 המקומות.

ההגרלה לא האירה פנים לריאל מדריד ויובנטוס. שתי הקבוצות שכבר נפגשו בעבר בגמר המפעל, יתמודדו בבית ח', יחד עם זניט סנט פטרסוברג, אלופת רוסיה, מחזיקת גביע אופ"א וקבוצתו של אנדריי ארשבין, והסנסציה של המוקדמות, באטה בוריסוב.

גם ליברפול ויוסי בניון הוגרלו לבית קשה, יחד עם מארסיי, פ.ס.וו איינדהובן ואתלטיקו מדריד, שהוגרלה בקבוצת הדירוג הרביעית. פרננדו טורס יחזור לשחק בויסנטה קלדרון, קבוצת נעוריו. פיורנטינה, שדורגה גם היא בקבוצה הרביעית, הוגרלה לבית עם ליון, באיירן מינכן וסטיוואה בוקרשט.

הגרלה לא קלה גם לצ'לסי וסקולארי, שייפגשו בבית א' את רומא, בורדו ואלופת רומניה קלוז'. הסנסציה השניה של המפעל, אנורתוזיס פמגוסטה מקפריסין, שהדיחה אולימפיאקוס, תשחק בבתים עם פנאתינייקוס, אינטר ו-ורדר ברמן.

32 הקבוצות חולקו לשמונה בתים בני ארבע קבוצות כל אחד, כאשר קבוצות מאותה מדינה לא שובצו באותו בית. שתי הראשונות לאחר שני סיבובים בשיטת ליגה, במשחקים שייערכו בימים שלישי ורביעי, יעפילו לשמינית הגמר. המחזור הראשון בשלב הבתים ייפתח ביום שלישי, 16 בספטמבר. המשחקים בבתים א'-ד' ישוחקו ביום אחד, והמשחקים בבתים ה'-ח' ביום השני.

אגב, במהלך הטקס הכתירה אופ"א את שחקני העונה שלה. שחקני צ'לסי גרפו שלושה תארים: שוער השנה, פטר צ'ך, שחקן ההגנה של השנה, ג'ון טרי, ושחקן הקישור של השנה, פרנק למפארד. כריסטיאנו רונאלדו ממנצ'סטר יונייטד נבחר לשחקן ההתקפה של השנה.

הבתים המלאים:

בית א': צ'לסי, רומא, בורדו, קלוז'

בית ב': אינטר, ורדר ברמן, פנאתינייקוס, אנורתוזיס פמגוסטה

בית ג': ברצלונה, ספורטינג ליסבון, פ.צ באזל, שחטאר דונייצק

בית ד': ליברפול, פ.ס.וו איינדהובן, מארסיי, אתלטיקו מדריד

בית ה': מנצ'סטר יונייטד, ויאריאל, סלטיק , אלבורג

בית ו': ליון, באיירן מינכן, סטיוואה בוקרשט, פיורנטינה

בית ז': ארסנל, פורטו, פנרבחצ'ה, דינמו קייב

בית ח': ריאל מדריד, יובנטוס, זניט, באטה בוריסוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully