וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניטז: "אני חש הקלה"

מאמן ליברפול היה רחוק מספר דקות מהדחה אפשרית מליגת האלופות, אבל ניצל בזכות קויט. נשיא אתלטיקו: "הגשמנו את החלום"

3 דקות, זה מה שחסר אתמול (רביעי) לסטאנדרד ליאז' כדי להתייצב מול ליברפול לקרב פנדלים ואולי לרשום הפתעה מרעישה ולהעפיל על חשבונה לליגת האלופות. אבל שער של דירק קויט בדקה ה-117 העניק לאדומים 0:1 במשחק וגם בסיכום המפגש הכפול.

"אני מרגיש הקלה כמובן", אמר אחרי המשחק רפא בניטז, "היינו צריכים לעבוד קשה עד הסיום. הדבר החיובי הוא ששיחקנו יותר טוב מקבוצה מאוד חדה. אני שמח מאוד שקויט הוא זה שכבש כי המאמץ הקבוצתי שלו פשוט מדהים בכל משחק".

לאסלו בולוני, המאמן המפסיד שהיה כל כך קרוב, היה מאוכזב באופן טבעי: "אנחנו קצת כועסים על השופט כי הוא הושפע מהשמות הגדולים של ליברפול, אבל זה לא ממש משנה. הדבר החשוב הוא ששיחקנו נגד קבוצה גדולה כמו ליברפול פעמיים ולא ספגנו".

החדשה הרעה מבחינתה של ליברפול הגיעה אתמול מכיוונו של סטיבן ג'רארד, שנפצע במפשעה וצפוי לעבור ניתוח שישבית אותו מפעילות לתקופה של כשבועיים-שלושה. ג'רארד כנראה יחמיץ את משחקיה הקרובים של נבחרת אנגליה במוקדמות המונדיאל, מול אנדרוה וקרואטיה ושיתופו במשחק של קבוצתו מול מנצ'סטר יונייטד, ב-13 בספטמבר, מוטל בספק.

אגירה: "ירד לי משקל כבד מהכתפיים"

הרגשת הקלה לא הייתה נחלתו הבלעדית של רפא בניטז, כך אם לשפוט על פיו דבריו של מאמן אתלטיקו מדריד, חאבייר אגירה. הקולצ'יונרוס אירחו את שאלקה עם פיגור 1:0 מהמשחק הראשון, אבל העניקו לאוהדיהם בויסנטה קלדרון קונצרט בלתי נשכח ועלו לשלב הבתים בסטייל אחרי ניצחון 0:4 ענק.

:"ירד לי משקל כבד מאוד מהכתפיים", אמר המאמן המקסיקני שלפני השחק הגדיר אותו כחשוב ביותר שלו במועדון, "אנחנו מאוד שמחים, זה משהו שהמועדון הזה רצה הרבה מאוד זמן".

גם נשיא המועדון, אנריקה סרזו, היה מאושר: "זה היה משחק מדהים. כבשנו הרבה ולא ספגנו. הגשמנו את החלום שלנו, כל מי שהיה כאן, מהשחקנים ועד אחרון האוהדים. עשינו את זה, השגנו את זה".

אתלטיקו, שתופיע במפעל היוקרתי לראשונה מזה 12 שנים, תוגרל מהדרג הרביעי, מה שבוודאי ייצור לפחות בית אחד מאוד איכותי בליגת האלופות, אבל הנשיא לא פוחד: "לא משנה לנו את מי נפגוש. מי שזה לא יהיה, נקבל אותו בשמחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully