וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מציאוסקאס יחמיץ את פתיחת העונה

28.8.2008 / 8:48

הגארד הליטאי של אולימפיאקוס שבר את רגלו ויעדר כשלושה חודשים מהמגרשים. מריו קאסון חתם בפילזן, קוס וואן דר שפיגל מחפשים קבוצה

ארדווידאס מציאוסקאס, שחקנה של אולימפיאקוס, שנרכש בתחילת עונת 2006/7 תמורת 6 מיליון יורו ל-3 שנים, שבר את רגלו במהלך אימון פרטי בליטא, ויעדר שלושה חודשים ויחמיץ את פתיחת העונה. מאצ'אס כבר הספיק לפספס את כל עונת 2006/7בשל פציעה ואת העונה הנוכחית היה צפוי לפתוח את העונה עם טיפולים בבעיות הגב, שיחכו עד שיחלים.

ברצלונה הודיעה אמש (רביעי) רשמית כי היא משחררת את מאריו קאסון הקרואטי מהסגל שלה אחרי שנתיים, אך השחקן לא נשאר הרבה זמן מחוסר קבוצה. קאסון (28, 2.16) חתם עוד אתמול במדי אפס פילזן, שממשיכה להתחמש בשורה של שחקנים בעלי פוטנציאל גבוה.

אחרי שנתיים של ישיבה על הספסל במכללת גונזאגה, קאסון החל את הקריירה המקצוענית שלו בשורות קלן הגרמנית. הוא המשיך לפרנקפורט במדיה שיחק עד שנת 2004, ובעונת 2004/5 חתם באורלנדו. ב-NBA שיחק קאסון שנתיים, ראה בעיקר ספסל, ובעונת 2006/7 חזר לאירופה, חתם בברצלונה, ורשם העונה במדי הקבוצה 9.6 נקודות ו-3.9 ריבאונדים למשחק. קאסון מצטרף בפילזן לסגל עמוס שכולל את צ'רלס סמית', מילוש וויאניץ', קרם גונלום, בוטסי טורנטון, מיכאליס קקיוזיס ופרסטון שומפרט.

שני שחקנים נוספים שוחררו בימים האחרונים מהליגה הספרדית. הראשון מביניהם היה דאבור קוס הקרואטי, שחקנה של מלאגה, שישאר בקבוצה במידה ולא יחתום בקבוצת יורוליג אחרת, והשני הוא תומאס ואן דר שפיגל הענק הבלגי ששוחרר מולנסיה ומנהל מגעים עם מספר קבוצות שונות באירופה, כך מדווחת התקשורת הבלגית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully