וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע של שקט לפני ליטא

27.8.2008 / 23:47

נבחרת הנשים התאוששה מההפסד לאוקראינה והביסה 80:100 את בריטניה בקדם אליפות אירופה. אלי רבי: "הראש שלנו כבר נמצא בליטא"

נבחרת הנשים של ישראל השיגה הערב (רביעי) ניצחון חשוב במאבק על אחד משני הכרטיסים לאליפות אירופה מבית המוקדמות אחרי שגברה 80:100 על נבחרת בריטניה. בעקבות הניצחון טיפסו חניכותיו של אלי רבי למקום הראשון בבית, עם מאזן זהה לשל אוקראינה ושל ליטא, שניצחה הערב 48:80 את גרמניה. ביום רביעי תפגוש הנבחרת את ליטא למפגש חשוב בקובנה, כשניצחון שם יהיה משמעותי להמשך הדרך. קטיה אברמזון נפצעה בדקה ה-17 בברך ולא חזרה לשחק ומחר תיבדק חומרת פציעתה.

דווקא הבריטיות פתחו את המשחק טוב, ובמצב של 8:18 לטובתן לקח אלי רבי פסק זמן כדי להעיר את נבחרת ישראל. מי שהייתה הראשונה לצאת מההלם הייתה קטיה לויצקי שב-4 נקודות רצופות קבעה פיגור 30:27 בלבד בסוף הרבע הראשון. ישראל המשיכה בריצה הפעם בזכות מירב דורי שהייתה מצוינת ועלתה ליתרון 4, 5 דקות למחצית. דקות טובות נוספות של ליעד סואץ ושי דורון נתנו לנבחרת יתרון 42:50 במחצית. שלשה של ליעד סואץ נתנה לנבחרת יתרון 15, בתחילת הרבע השלישי. הבריטיות ניסו לחזור אבל שי דורון ולירון כהן היו מצוינות והעלו את הנבחרת ליתרון 60:81. ברבע האחרון הרשה לעצמו אלי רבי להכניס מעט שחקניות ספסל אך גם הן עשו את העבודה בדרך לניצחון 80:100.

קלעו לישראל: מירב דורי 20 נקודות, ליעד סואץ 16 נקודות, שי דורון 14 נקודות, לירון כהן 13 נקודות ו-5 אסיסטים, קטיה לויצקי 12 נקודות, ג'ניפר פליישר 8 נקודות, קטיה אברמזון 7 נקודות, לייני סלווין 6 נקודות, נעמי קולודני ואיילת כהן 2 נקודות כל אחת. כן שותפו: שירן צעירי ובת אל לזמי. הרבו לבריטניה: מודי 17 נקודות, מקי 12 נקודות.

"המשחק התחיל רע מאוד", סיפר מיד בסיום המשחק המאמן אלי רבי, "הבריטיות קלעו ברבע הראשון 30 נקודות עם 4 שלשות. הבנות הצטיינו, לא ויתרו ולאט לאט נכנסו למשחק עד לניצחון החזק והמשכנע. כרגע אנחנו עם הראש והמחשבה לקראת ליטא, אם ננצח שם, נשפר את סיכויינו בצורה משמעותית לעלות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully