וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעמדו של פדרו גלבאן בבני יהודה מתערער

27.8.2008 / 21:00

קשר הרכש הארגנטינאי ממשיך לגלות יכולת חלשה. בקבוצה ייתנו לו זמן, אך אם לא ישתפר ייתכן ויוחלף. סגל מלא לגיא לוזון מול מכבי ת"א

בני יהודה ערכה הערב (רביעי) אימון שחרור, יממה לאחר התבוסה 3:0 לבית"ר ירושלים בטדי. שחקני ההרכב שנטלו חלק במשחק, ערכו אימון קל ומשחקוני טניס-רגל, בעוד שאר שחקני הסגל ערכו אימון עם מאמן הכושר שלומי ישינובסקי, ואחר כך עברו למשחקונים ותירגלו בעיטות מול השער ולחץ בהגנה.

לפני האימון אסף לוזון את שחקניו וערך איתם שיחה של כ-40 דקות על כר הדשא. בין השאר אמר לוזון לשחקנים כי הוא מבקש מהם לא להתייחס לסיפורים ולדברים שנכתבים אודות שחקנים וגם אודות לדברים שנאמרים עליו בתקשורת וכי הם נדרשים להתעסק בכדורגל נטו. בחלק המקצועי הבהיר לוזון לשחקניו שהם חייבים להיות הרבה יותר נחושים ואגרסיביים במשחקים הבאים.

האווירה בקבוצה היתה קשה מאוד בתום התבוסה אמש. מרבית השחקנים הציגו משחק נירפה ונטול אגרסיביות, אך מי שספגו את מירב הביקורת היו צמד שחקני החיזוק הזרים, הקשר הארגנטינאי פדרו גלבאן והבלם הקולומביאני איבן גרידו.

"נפלנו חזק מאוד עם שני הזרים", אמר אמש שחקן בקבוצה בתום המשחק, "גלבאן חלש מאוד, אבל זה מה שקורה כשמחתימים זר דרך קלטות", הוסיף השחקן. הקשר שוב הציג משחק חלש מאוד, הרבה לאבד כדורים ושוב לא סיים 90 דקות מלאות על הדשא. בשניים מתוך שלושת משחקי הקבוצה בגביע הטוטו הוחלף גלבאן במחצית עקב יכולת גרועה.

גורמים בקבוצה הביעו פליאה על כך שלמרות שגלבאן נמצא כבר חודש וחצי עם הקבוצה, הוא אינו מצליח להיכנס לכושר משחק סביר, סובל מעודף משקל ונראה מגושם על המגרש. בשלב זה מעדיפים במועדון לתת לקשר הארגנטינאי עוד זמן להתאקלם ולא ממהרים לחפש לו מחליף, אולם לא מן הנמנע כי אם ימשיך הקשר להציג יכולת חלשה, יחפשו ראשי המועדון קשר אחר במקומו.

הקשר קובי מויאל והחלוץ תומר חמד, שנעדרו מהמשחק בטדי בגלל פציעות, ערכו הערב אימון מלא והם כשירים לחלוטין למשחק פתיחת העונה, מול מכבי תל אביב בשבת בבלומפילד. אם לא יהיו תקלות יוצאות דופן, אז לראשונה מזה זמן רב, יעמוד לרשותו של המאמן גיא לוזון סגל מלא למשחק.

  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully