וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דויד וייה יישאר בולנסיה עד 2014

החלוץ העדיף לחתום על חוזה משודרג במסטייה, מאשר להצטרף לריאל מדריד, שהציעה 40 מיליון יורו. גם קאזורלה נשאר בויאריאל

בימים האחרונים נראה כאילו ריאל מדריד עומדת לרשום לעצמה מגה החתמה לקראת תום מועד ההעברות ביום ראשון. ברנד שוסטר מחפש חלוץ, ודויד וייה היה חזק על הכוונת. על פי הדיווחים, ריאל הסכימה לשלם קרוב ל-50 מיליון יורו על מנת לפתות את ולנסיה למכור את הכוכב. היום (רביעי) שם וייה קץ לשמועות והודיע: "אני נשאר במסטייה".

"הסוכן שלי ואני רצינו להישאר בולנסיה. אני גאה שקבוצות אחרות רוצות להחתים אותי", אמר החלוץ מסיבת עיתונאים, בה הודיעו השחקן והקבוצה כי וייה ישאר בולנסיה בחוזה משודרג עד שנת 2014. "ולנסיה העדיפה להשאיר אותי מאשר לקחת את הכסף הגדול שהוצע עליי. אני מודה להם על כל המאמצים שעשו להשאיר אותי", הוסיף וייה. נשיא ולנסיה, ויסנטה סוריאנו, הודיע כי ריאל מדריד הציעה 40 מיליון יורו, אך נתקלה בסירוב.

עוד קודם לכן, סיכם הקשר סאנטי קאזורלה על חוזה חדש בויאריאל שישאיר אותו במועדון בשש השנים הקרובות. קאזורלה היה חזק על הכוונת של הבלאנקוס, שכבר מחפשים מחליף לרוביניו. מנכ"ל צ'לסי, פיטר קניון, הודיע היום כי עסקת העברתו של הברזילאי לסטמפורד ברידג' תושלם עד סוף השבוע.

* חלוץ מונאקו, ג'רמי מנז, 21, מצטרף לרומא ויחתום לארבע שנים בקבוצה. שני המועדונים הגיעו לסיכום על דמי ההעברה שיעמדו על 14 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully