וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל גברה על דנמרק 53:85

27.8.2008 / 18:39

אחרי ההפסד המביש לאסטוניה, התאוששו חניכיו של צביקה שרף על חשבון חנן קולמן וחבריו לנבחרת דנמרק. יותם הלפרין הצטיין עם 15 נקודות

נבחרת ישראל התאוששה היום (רביעי) מההפסד המביש אמש לאסטוניה כאשר פגשה את נבחרת הדנמרק החלשה והביסה אותה ללא כל קושי 53:85. הדנים, בשורותיהם משחק חנן קולמן, שחקן הפועל חולון בעונה הבאה, ניצחו אתמול בהפתעה גדולה את אוקראינה 79:81, אך נבחרת ישראל הייתה גדולה עליהם.

כבר מהפתיחה היה נראה שישראל באו חדים יותר מאתמול, תוך 4 דקות עלו חניכיו של צביקה שרף ליתרון דו ספרתי ובסוף הרבע הראשון 9:24 לישראל. גם שילוב המחליפים לא עצר את הריצה הישראלית ברבע השני וסיום רבע מצוין בריצת 1:9 נתנו לישראל יתרון 25:50. ישראל פתחה את הרבע השלישי עם יתרון שיא במשחק 25:59, אך פה הדנים רצו 3:12, וצימקו עד 41:64 בסוף הרבע השלישי. הרבע האחרון היה לפרוטוקול בלבד וישראל ניצלה אותו לסיים את המשחק בטעם טוב 53:85 בסיום.

קלעו לישראל: יותם הלפרין 15 נקודות, מתן נאור ויניב גרין (9 ריבאונדים) 9 נקודות כל אחד, ליאור אליהו 8 נקודות, רביב לימונד ומורן רוט 7 נקודות כל אחד, עידו קוז'יקרו, עומרי כספי וגיא פניני 6 נקודות כל אחד, מאיר טפירו, כריס ווטסון ועמית תמר 4 נקודות כל אחד. הרבו לדנמרק: אנדראס ג'יקובסן 24 נקודות, ניקולאי איברסן 12 נקודות. חנן קולמן הוסיף 5 נקודות.

"שיחקנו היום הרבה יותר טוב בהגנה ובהתקפה מאשר המשחק של אתמול", אמר בסיום עוזר המאמן, רוני בוסאני. "הבאנו לידי ביטוי את תיקוני הטעויות שאותם תירגלנו מההפסד לאסטוניה. ההפרש היה ידוע כבר מהפתיחה, פתחנו פער שנתן לנו ביטחון ושקט לשחקנים." הצוות המקצועי נשאר אחרי המשחק על מנת לצפות בהתמודדות בין אסטוניה לאוקראינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully