וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודי סלע הודח מאליפות ארה"ב, אחרי הפסד 3:0 במערכות לדוידנקו

הישראלי נלחם וקיווה, אבל העוצמה של דוידנקו (5 בעולם) הייתה גדולה עליו. הרוסי ניצח 3:6, 3:6 , 3:6 והדיח את סלע מאליפות ארה"ב הפתוחה

דודי סלע עלה הערב (רביעי) למשחקו הראשון באליפות ארצות הברית הפתוחה, כשמולו התייצב המדורג חמישי בעולם, ניקולאי דוידנקו. ההיסטוריה של דוידנקו אפשרה לנו להעז ולחלום על הפתעה, למרות שעל הנייר הישראלי הבכיר (76 בעולם) היה אנדרדוג ברור, אבל הרוסי לא מעד והדיח את סלע מהפלשינג מדו עם ניצחון 3:6, 3:6, 3:6.

דוידנקו שומר בשנים האחרונות על יציבות בחמישייה הראשונה של הדירוג, אך בטורנירי הגראנד סלאם הוא נוטה לפשל כבר בשלבים המוקדמים, כפי שקרה לו בווימבלדון לפני חודשיים, אז הודח על ידי בנג'מין בקר הגרמני כבר בסיבוב הראשון. סלע הגיע למשחק כשהוא עדיין רחוק מהכושר אותו הפגין בתחילת השנה, וידע שניצחון על הרוסי הבכיר יכול להעלות אותו בחזרה על דרך המלך. לצערו, דוידנקו לא מעד, וסלע סיים את הופעתו בפלשינג מדו.

סלע הגיש ראשון במשחק, והשניים שמרו על הסרב. דוידנקו ניפק סרבים של 190 ו-200 קמ"ש, וסלע התקשה לשבור את הגשותיו, אבל גם הרוסי, שמדורג חמישי בעולם, לא ממש הסתדר עם ההגשות של הישראלי. במשחקון השביעי הצליח הרוסי להשיג שבירה ראשונה במשחק, ועלה ל-3:4. סלע לא הצליח לשמור על ההגשה ובמשחקון התשיעי דוידנקו רשם שבירה שנייה, וניצח 3:6 במערכה.

דוידנקו הגיש בפתיחת המערכה השנייה, סלע השיג שתי נקודות שבירה, דוידנקו החזיר לעצמו את היתרון, ובסופו של משחקון מותח היה זה הרוסי שעלה ל-0:1. המשחקון השני היה צמוד אף הוא, וסלע השווה ל-1:1. דוידנקו צלח בקלות את המשחקון השלישי, שבר ברביעי והמשיך ל-1:4. חבטות ההחזרה של הרוסי לא היו משהו שאפשר להתפאר בו, סלע התקיף וניצל גב יד טובה כדי לצמק ל-4:2. סלע נאבק על ההגשה שלו במשחקון השמיני, עלה ליתרון, וכשדוידנקו הריצו מצד לצד וביקש להשוות בוולי ליד הרשת, הכדור חמק והישראלי צימק ל-5:3. בהמשך הרוסי שמר על ההגשה וניצח 3:6 במערכה, בה זכה ב-13 ווינרים לעומת 4 של סלע.

סלע פתח רע את המערכה השלישית, דוידנקו שבר ועלה ל-0:2. סלע המשיך ליזום מול דוידנקו, שמדי פעם הפתיע ועלה לרשת. במשחקון השמיני זה השתלם לסלע, שהשיג שבירה ראשונה במשחק, אבל דוידנקו הגיב מיד בשבירה משלו וניצח 3:6 גם במערכה השלישית, בדרך לשלב הבא בו יתמודד נגד אוגוסטין קאלרי הארגנטינאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully