וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה-ליטקס: רוצים להמשיך לחלום

אחרי שכפו 0:0 במשחק הראשון, הצפוניים הולכים על ניצחון (חמישי, 19.00, ערוץ 5). מישל דיין הפגין ביטחון: "אנחנו הולכים לעבור שלב"

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

עירוני קרית שמונה ערכה את מסיבת העיתונאים לפני משחק הגומלין מחר (חמישי) בסיבוב המקודמות השני של גביע אופ"א מול ליטקס לובץ' הבולגרית (19.00, שידור ישיר בערוץ 5). לאחר 0:0 ויכולת טובה במשחק הראשון בבולגריה, בקריה יודעים שהציפייה מהם לעבור לשלב הבא. המאמן, מישל דיין, הגיע למסיבה במצב רוח קרבי, הפגין ביטחון, והצהיר: "אנחנו הולכים לעלות שלב".

דיין: "בבולגריה, השחקנים נתנו משחק מסירות ומחויבות בלתי רגילה. היו לנו הזדמנויות להכריע, ולליטקס כמעט לא היו. אנחנו יוצאים מחוזקים מהמשחק, אבל מבינים שמדובר בקבוצה יוצאת מן הכלל בכל פרמטר. אנחנו לא משחקים במגרש שלנו, ועם המעט צופים שיגיעו ננסה לעשות הכל כדי לעבור לשלב הבא. אני סומך על השחקנים. מחר (חמישי) נערך טקטית, ונקווה שנעבור אותם. ואז כל מי שנמצא בכדורגל הישראלי יצטרך לתת שאפו לשחקנים שלי".

המאמן המשיך: "לא נבוא לשחק סגור ולהתגונן כדי להיזהר משער חוץ. אני מאמין בשחקנים שלנו, ואין לי ספק שיעשו את העבודה על הצד הטוב ביותר".

מנגד, גיא צרפתי, אחד הבודדים בקבוצה עם ניסיון במפעלים האירופאיים, נשמע יותר רגוע וריאלי: "הלחץ לא עלינו. מהצד של השחקנים, אנחנו נהנים מהמפעל, רוצים להצליח ומראים את זה על המגרש. מחר ננסה ליצור הזדמנויות. נצטרך להיות רגישים לתוצאה במידה ונבקיע או נספוג. אני מקווה שנעלה, אבל לא הצבנו כמטרה לקחת את גביע אופ"א. אם לא נעלה, זו תהיה אכזבה קטנה, אבל בוא לא נשכח שאנחנו פעם ראשונה במפעל הזה, ככה שגם אם לא נעבור לא יקרה כלום". הקשר הוסיף: "אם נעשה תוצאות טובות, נגרום לכולם התקשורת להגיע לפה ולסקר אותנו".

הקשר, עבאס סואן, דיבר גם הוא לפני המשחק: "קודם כל המטרה היא ליהנות מהפעל, ולבצע את ההוראות הטקטיות כמו במשחק הראשון. נבוא עם מחיוביות למשחק. אם נקבל גול, הדרך תהיה קשה מאוד. נהיה ממושמעים להוראות הטקטיות, נלמד את היריבה והתוצאות יבואו עם עבודה קשה".

"אי אפשר לבוא בטענות לתושבי קרית שמונה"

דיין נתבקש לתת התייחסות לעובדה שהמשחק יתקיים באצטדיון קרית אליעזר, ולא במגרש הביתי בקרית שמונה. "אי אפשר לבוא בטענות לתושבי קרית שמונה, ולעקור אותם מהבית למרחק של שעתיים נסיעה. שיחקנו במוגרן בתנאים הרבה פחות טובים. כנראה שבגלל שיש אלטרנטיבות בישראל, אז באופ"א התשמשו בזה ולא אישרו לנו את המגרש. אם חלילה לא נעבור, לא נשתמש בזה כאליבי. קרית אליעזר זה הבית שלנו, ואין לנו שום רגשי נחיתות. השחקנים רצו אחרי ה-0:0 לגדר ל-10 אנשים שמבחינתנו הם כמו 10,000 איש. לא משנה כמות הצופים, מי שיגיע נהיה מחובים אליו. זו גאווה שאנחנו חיים ונושמים במעפל. ככל שנלך ותתקדם, נביא אתכם גם למסיבת עיתונאים בקרית שמונה".

המאמן דיבר בקצרה על היריבה: "יש לנו מספיק שחקנים טובים כדי להתודד איתם בגובה העיניים. כדי לעבור שלב כל האמצים כשרים ברמה של כדורגל. איכותית הם קבוצה טובה יותר, אבל ביטלנו אותם בכל פרמטר במשחק בבולגריה. אנחנו הולכים לעבור שלב".

סואן סיכם: "אנחנו נהנים מהאווירה. סוף סוף יש תקשורת שבאה למשחק של קרית שמונה. אף אחד מאיתנו לא רוצה לעצור פה. צריך לעבור לשלב הבא, כולם ביחד".

הרכב משוער: דני עמוס; ברק בכר, יניב לביא, סלאח חסארמה, עמיר נוסבאום, עבאס סואן, חאיר סספדאס, גיא צרפתי, אגודה קאובינה, יובל אבידור, עומר פרץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully