וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בולט היה יכול לרוץ 9.52 ש' אם הוא לא היה מאט"

מאמנו של יוסאין בולט לא נרגע מגמר ה-100 בבייג'ינג. הספרינטר הג'מייקני יתחרה בגולדן ליג בציריך, גם איסנבייבה, ולאסיץ' ורובלס יככבו

אולימפיאדת בייג'ינג חלפה לה, אבל יוסאין בולט עדיין מושך תשומת לב בינלאומית רבה בעקבות ההופעה ההיסטורית שלו על המסלול באיצטדיון קן הציפור. היום (רביעי) נחת הספרינטר הג'מייקני, שקבע שלושה שיאי עולם בשלוש הריצות שלו באולימפיאדה והפך לאייקון עולמי, נחת בציריך לקראת תחרות הגולדן ליג בציריך שתתקיים ביום שישי בערב.

במסיבת העיתונאים שקיים בולט בשוויץ עם מאמנו, גלן מילס, אמר מילס: "אם יוסאין היה ממשיך לרוץ בשיא המהירות בסוף הריצה ל-100 מטר ולא מאט לפני קו הסיום בשביל לחגוג, הוא היה קובע 9.52 שניות ולא 9.69 שניות. זו השנה הראשונה בה הוא רץ 100 מטר, ובערך בעוד שנתיים הוא יגיע לשיא שלו במרחק הזה, ואז אני מאמין שהוא יגיע לרמות הללו".

בולט, שיוביל את מצעד הכוכבים בתחרות בציריך יחד עם אלנה איסנבייבה, ששברה בבייג'ינג את שיא העולם שלה בקפיצה במוט, דיירון רובלס שלקח את הזהב ב-110 מ' משוכות, וקנינסה בקלה, שלקח את הדאבל האולימפי בריצות ל-5000 מ' ו-10,000 מ', אמר: "הספקתי לישון קצת מאז האולימפיאדה אז אני לא עייף. אני רק מנסה להמריץ את הדם שלי מחדש. לא נראה לי שאפשר פשוט לקבוע מטרה חדשה כבר אחרי האולימפיאדה, וכרגע אני רק רוצה להגיע לסוף העונה בלי פציעות, וללכת הביתה להירגע".

אחרי ארבע תחרויות גולדן ליג מתוך שש, נמצאות שתי אתלטיות בלבד בעמדת זכייה בפרס הגדול של מיליון הדולר, שיחולק בין הספורטאים שיזכו בשש התחרויות: הקופצת לגובה בלנקה ולאסיץ', שתגיע אחרי ההפסד המפתיע לטיה הלבאוט בגמר בבייג'ינג, והרצה הקנייתית הצעירה פמלה ג'לימו, שקטפה בקלות את הזהב ב-800 מטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully