וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א וגיא פניני יועמדו לדין

באיגוד הכדורסל הוחלט להעמיד לדין את הקבוצה והשחקן בגין חתימה על חוזה כפול. גורם בכיר באיגוד: "כל המקרה הסבוך הזה מנוגד לתקנון"

ממלא מקום היועץ המשפטי של איגוד הכדורסל, עו"ד רונן ויינברג, שיגר היום (רביעי) מכתב למשרדי מכבי תל אביב ובו הודיע כי הקבוצה עתידה לעמוד לדין בגין פרשת גיא פניני, בשל הטענה כי הקבוצה החתימה את השחקן בעודו מחזיק בחוזה לעונה הבאה בקבוצה אחרת. גם גיא פניני צפוי לעמוד לדין בשל אותה סיבה, חתימה על חוזה כפול.

כזכור, הפועל ירושלים פנתה לאיגוד הכדורסל לפני כשבועיים לאחר שגיא פניני הסיר את העתירה שלו נגד הקבוצה. פניני מחזיק בחוזה לעונה נוספת בירושלים, אך בחוזה סעיף המשחרר אותו לאירופה בתנאים מסוימים. לטענת פניני הוא עמד בתנאי היציאה, אך לטענת ירושלים לא עשה כך. פניני חתם במכבי תל אביב החל מעונת 2009/10 במודע שהוא לא ישחק בירושלים בעונה הבאה, אך כשהתהפכו היוצרות והשחקן שב לירושלים, נוצר מצב שהוא מחזיק בחוזה בירושלים ובמכבי.

גורם בכיר באיגוד הכדורסל אמר בשיחה לוואלה! ספורט: "מדובר בהחלט במקרה לא פשוט ולא נעים. לא ייתכן כי שחקן יחתום על חוזה עם קבוצה אחת, בעודו מחזיק בחוזה בקבוצה אחרת. זה נגד התקנון של איגוד הכדורסל, שאוסר גם על הקבוצה לנהל מגעים עם שחקן תחת חוזה". מהפועל ירושלים מסרו כי אינם צד בנושא, וממכבי תל אביב טרם נמסרה תגובה.

במכבי תל אביב מסרו בתגובה: "מן הראוי להדגיש כבר בשלב זה, כי העובדה העוברת כחוט השני במכתבו של היועץ המשפטי הינה כי הן מכבי תל אביב והן גיא פניני פעלו בתום לב מוחלט, ובהנחה כי השחקן מימש את זכות האופציה שהיתה נתונה לו להשתחרר מההסכם עם הפועל ירושלים בתום עונת 2007/08. לאחר לימוד החומר ביסודיות נחליט על המשך צעדינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully