וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

'גרדיאן': זהבי מנסה לדחוף את גרנט לווסטהאם

על פי העיתון, מעמדו של קרבישלי לא יציב ואם הוא יעזוב, סוכן השחקנים נחוש בדעתו לנצל את קשריו במועדון. אנטון פרדיננד עבר לסנדרלנד

כתב 'גרדיאן', דומיניק פיפילד, התייחס היום (רביעי) למשבר המסויים שעובר על מאמן ווסטהאם, אלן קרבישלי, וציין בין היתר את אברהם גרנט כמועמד לרשת אותו על הקווים בקבוצה ממזרח לונדון, אם וכאשר המאמן הנוכחי יעזוב.

הכתבה של פיפילד עוסקת ברכש הלא משכנע ברובו שעשה קרבישלי בחודשים האחרונים ובכך שבלם הקבוצה, אנטון פרדיננד נמצא על סף עזיבה לטובתה של סנדרלנד. קרבילשי סובל מיחסים לא טובים עם בכירים בהנהלה ולמרות ניצחון 1:2 על וויגן במשחק הפתיחה של ווסטהאם העונה, ההפסד 3:0 מנצ'סטר סיטי בסוף השבוע האחרון בוודאי לא תרם לאווירה. אם לא די בכך, בימים האחרונים הועלו ספקולציות על כך שגם קרייג בלאמי נמצא בדרכו החוצה מהמועדון, שוב, על פי החלטת ההנהלה. זו הכחישה, אבל האווירה באפטון פארק בימים האחרונים עדיין רחוקה מלהיות טובה.

בתחילת העונה הוצב קרבישלי כמועמד הבכיר של סוכנויות ההימורים להיות המאמן הראשון בפרמיירליג שמאבד את משרתו והתקשורת האנגלית כבר עוסקת בהשערות אודות מחליף אפשרי.

על פי 'גרדיאן', הארי רדנאפ כבר העביר מסרים שהוא לא מעוניין לשוב לקבוצה, אך סלאבן ביליץ' נחשב למועמד ראוי. עוד נכתב כי פיני זהבי, שמצוי בקשרים הדוקים עם בכירים בהנהלת הפטישים, נחוש בדעתו להשיב את אברהם גרנט לכדורגל האנגלי ושמכאן צריך להחשיב גם את הישראלי כמועמד. עם זאת, חשוב לציין שקרבישלי הוא עדיין מאמן ווסטהאם ושבינתיים מדובר בספקולציות בלבד.

אנטון פרדיננד חתם בסנדרלנד

סנדרלנד המשיכה היום במסע הרכש המאסיבי שלה מהקיץ כשהשלימה את רכישתו של אנטון פרדיננד מווסטהאם. מגן הנבחרת הצעירה של אנגליה יהיה ההחתמה התשיעית של החתולים השחורים מאז סיום העונה שעברה, ויצטרף לסטיד מלברנק, פסקל שימבונדה וטימו טאיניו שהגיע מטוטנהאם, אל חאג'י דיוף שהגיע מבולטון, דיוויד הילי מפולהאם וג'יבריל סיסה שהושאל ממארסיי.

ההערכה היא שסנדרלנד שילמה כשמונה מיליון ליש"ט תמורתו, והמנג'ר רוי קין נשמע מרוצה מאוד מסיכום העסקה: "היינו צריכים לחזק את ההגנה, ואנטון הוא חיזוק מצוין. הוא עדיין צעיר אבל כבר יש לו 160 משחקי ליגה כך שיש לו ניסיון". פרדיננד עצמו אמר: "זה היה קשה לעזוב את ווסטהאם כי הייתי שם 16 שנה, אבל אחרי שפגשתי את רוי קין הבנתי שזה הזמן לשינוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully