וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבלת פנים אלימה לאנורתוזיס ביוון

הרוחות באתונה לוהטות לקראת הגומלין בצ'מפיונס. הקפריסאים הגישו תלונה לאופ"א אחרי מארב של אוהדי אולימפיאקוס לאוטובוס של הקבוצה

כמעט מדי שנה קורות הפתעה אחת או יותר במוקדמות ליגת האלופות, אבל הערב עשויה להתחולל אחת מרעישה ביותר. עם יתרון 0:3 מהמשחק הראשון יצאה אנורתוזיס פמגוסטה למשחק חוץ מול אולימפיאקוס הגדולה, עם סיכוי נהדר להפוך לקבוצה הקפריסאית הראשונה אי פעם בליגת האלופות.

הקבוצה המודרכת על ידי טימורי קצבאיה נחתה אמש באתונה ונתקלה בקבלת פנים אלימה במיוחד. אנורתוזיס תפגוש היום כ-33 אלף אוהדים פנאטיים של אולימפיאקוס, שיעשו הכל כדי לסייע לקבוצתם לבצע מהפך, אבל על פי הדיווחים, את הספתח עשו כבר אתמול כ-25 אוהדים רכובים על אופנועים, שעשו מארב לאוטובוס של הקבוצה הקפרסיאית, ליוו אותו והיכו את דפנותיו. כשהאוטובוס הגיע לאצטדיון חסמו אותו כ-1,200 אוהדים נוספים של המקומיים. התגובה של ראשי אנורתוזיס הייתה מהירה והם כבר הגישו תלונה רשמית לאופ"א.

אנורתוזיס משחקת כבר שנים ארוכות ב"גלות" בלרנקה מכיוון שהעיר פמגוסטה מצויה בחלק הטורקי של האי. למרות זאת, ראשי הקבוצה שומרים בקנאות על שם הקבוצה תוך תקווה לחזור יום אחד לעיר. לפני כמה שנים פגשה אנורתוזיס את טרבזונספור הטורקית למפגש מאוד טעון ודובר הקבוצה, אלכסנדרוס אלכסנדרו התייחס אתמול למפגני האלימות באתונה כשאמר: "אפילו בטורקיה לא התייחסו אלינו ככה. המשטרה לא עשתה את העבודה שלה. אנחנו קפריסאים-יוונים שמתארחים ביוון וההתנהגות בה נתקלנו מאוד מאכזבת. זה לא כדורגל, זו לא אירופה".

1,557 אוהדים קפריסאים עשו את הדרך הקצרה ליוון וקראו להיפגש במרכז אתונה ולצאת משם בצורה מסודרת למשחק. ארגון אוהדי הקבוצה אף הוציא הודעה רשמית בה נכתב: "אנחנו רוצים להזכיר לכל האוהדים שאנחנו אורחים באתונה ואנחנו מבקשים מהם להמנע מהתנהגות שתפגע בנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully