וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלברמן: "העפלה למונדיאל תיתן לכדורגל הישראלי דחיפה עצומה"

גל אלברמן ורוברטו קולאוטי התראיינו לאתר פיפ"א ודיברו על הסיכויים של נבחרת ישראל במוקדמות המונדיאל, ועל ההשתלבות שלהם במנשגלדבאך

עשרה ימים לפני שנבחרת ישראל פותחת את הופעותיה במוקדמות מונדיאל 2010 במשחק הביתי מול שוויץ, העניקו גל אלברמן ורוברטו קולאוטי ראיון משותף לאתר הרשמי של פיפ"א, בו סיפרו על הציפיות שלהם מהנבחרת הלאומית, ועל דרכם המשותפת בבורוסיה מנשגלדבאך, העולה החדשה לבונדסליגה.

אלברמן, שהגיע הקיץ לגרמניה אחרי עונה מצוינת במדי בית"ר ירושלים והצטרף לקולאוטי שעזר למנשגלדבאך לעלות ליגה אשתקד, סיפר על השתלבותו: "אני כאן חודשיים, וכבר קיבלו אותי יפה מאוד. החברים לקבוצה הפכו את ההשתלבות שלי לקלה, וכמובן שהעובדה שרוברטו כאן כדי לענות על כל השאלות שלי עוזרת. כמובן שאנחנו שותפים לחדר במחנות האימונים. אבל לא בחרתי בבונדסליגה בגלל רוברטו, פשוט רציתי לעשות את הצעד הבא בקריירה. בורוסיה מאוד רצתה אותי, ותחושת הבטן שלי אמרה שזו תהיה התאמה טובה".

על השאיפות שלו לעונה הקרובה אמר אלברמן: "אני קודם כל רוצה לעזור לקבוצה להישאר בליגה העליונה כמה שיותר מהר. חוץ מזה אני רוצה להמשיך בהתקדמות שלי מהעונה שעברה, גם כאדם וגם כספורטאי. אני מעדיף לא לדבר יותר מדי, כי מעשים חזקים יותר ממילים".

קולאוטי נשאל לגבי האזרחות הכפולה שלו, ארגנטינאית וישראלית, וענה: "קשה לומר היכן הרגשתי יותר בבית. אני מארגנטינה, ושם החברים והמשפחה שלי גרים. אני אוהב את הארץ שלי. אשתי והבת שלי ישראליות, כך שגם לישראל יש חשיבות גדולה עבורי. ביליתי שם את שלוש השנים הטובות ביותר בחיי עד כה, אבל אני ומשפחתי מאוד מרוצים גם מהחיים בגרמניה בינתיים".

על מצבו של הכדורגל בישראל אמר קולאוטי: "הכדורגל הישראלי התקדם מאוד. החמצנו במעט את המקום ביורו 2008, כשהיינו בבית אחד עם קרואטיה, אנגליה ורוסיה, ועדיין היינו רחוקים נקודה אחת מהעפלה לטורניר. אני חושב שיש לנו קבוצה טובה מאוד כרגע".

אלברמן הצטרף לאופטימיות ואמר: "היינו בבית הקשה ביותר בקמפיין הקודם - רוסיה הגיעה לחצי הגמר ביורו, קרואטיה היתה ברבע הגמר ואנגליה היא אחת ממדינות הכדורגל הגדולות בעולם. עכשיו נרים את הראש וננסה להעפיל למונדיאל 2010 בדרום אפריקה. אם נצליח זה יהיה פנטסטי, כי אנחנו מדינה קטנה שמאוד רוצה להראות מה היא יכולה לעשות על הבמה הגדולה ביותר. העפלה למונדיאל תיתן לכדורגל הישראלי דחיפה עצומה קדימה, במיוחד בגילאי הנוער".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully