וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה: "אני מרוצה מכך שהעפלנו לליגת האלופות"

גווארדיולה לא ייחס חשיבות רבה להפסד של ברצלונה בגומלין בקרקוב: "הפסדנו, אבל המשחק היה יכול גם להסתיים בתיקו או בניצחון שלנו"

אחרי 0:4 קליל במשחק הראשון מול ויסלה קרקוב במוקדמות ליגת האלופות, ברצלונה כבר העפילה למעשה לשלב הבתים. העובדה הזו לא מנעה, ואולי גרמה לכך שאתמול (שלישי) הפכה ויסלה לקבוצה הפולנית הראשונה אי פעם שמנצחת את הענק הקטאלוני, עם 0:1 מכובד בבית.

למרות ההיסטוריה הקטנה הזו, מאמן הבלאוגרנה, פפ גווארדיולה, לא לקח קשה את ההפסד: "אני לא מאמין שעשינו צעד אחורה בהכנה שלנו לעונה הקרובה. לא שיחקנו טוב כמו שהיינו צריכים לשחק, אבל היריבה שלנו שיחקה טוב בעצמה ואנחנו הגענו לחמישה-שישה מצבים".

עוד אמר המאמן: "הפסדנו, אבל המשחק היה יכול גם להסתיים בתיקו או בניצחון שלנו. אני מרוצה מכך שהעפלנו לליגת האלופות כי כבר ראיתי הרבה עימותים כאלו מסתיימים בצורה הרבה יותר צמודה".

הליגה הספרדית תיפתח בסוף השבוע הקרוב ובארסה תצא משחק חוץ אצל העולה החדשה, נומנסיה, במה שיהפוך לעוד אחד מיני מבחנים רבים שיוצבו בפני המאמן הצעיר בחודשים הקרובים.

טן קאטה חוזר לליגת האלופות

קבוצה נוספת שעלתה אמש לשלב הבתים של ליגת האלופות היא פנאתינייקוס, אבל היוונים עבדו הרבה יותר קשה מברצלונה כדי להשיג את המטרה. שער של סוזה בדקה ה-90 העניק לירוקים ניצחון 0:1 על ספרטה פראג ו-1:3 בסיכום שני המשחקים ומאמן הקבוצה, הנק טן קאטה, נשמע מרוצה בסיום: "היו לנו החמצות, אבל גם להם. הם שיחקו טוב יותר במחצית הראשונה ואנחנו היינו טובים יותר בשנייה. בסופו של דבר היינו הקבוצה האפקטיבית יותר".

לפני שנה בדיוק עוד אימן ההולנדי את אייאקס ואז פגש באותו שלב יריבה אחרת מבירת צ'כיה, סלביה פראג, שהפתיעה אותו וגרמה לאחד לכישלון אישי גדול שלו. טן קאטה העדיף להתחמק משאלות הקשורות לפרט הפיקנטי הזה, אבל הוסיף: "הדבר החשוב ביותר הוא שהעפלנו לליגת האלופות. פנאתינייקוס נעדרה מהמפעל הזה במשך כמה שנים וזו תהיה חוויה נהדרת לחזור אליו. הלילה נחגוג ונשתה בירה ואחרי זה נתחיל להתכונן למשחק נגד א.א.ק אתונה ולליגת האלופות".

קפטן הקבוצה, גאורגיוס קראגוניס, היה מבסוט גם כן: "שיחקתי ב-30-40 משחקי ליגת האלופות ואני אהנה מזה. נשחק בצורה חופשית ואני מקווה שנעבור גם את שלב הבתים, כמו שכבר עשינו בעבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully