וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן בבני יהודה: "נפלנו חזק עם צמד הזרים"

האווירה בבני יהודה, שנוצחה ע"י בית"ר 3:0 בגביע הטוטו, הייתה קשה. אותו שחקן הוסיף על גלבאן: "זה מה שקורה כשמחתימים שחקן דרך קלטת"

טל לוי

תקציר המשחק באדיבות חמש פלוס לייב

בית"ר ירושלים גברה הערב (שלישי) על בני יהודה 0:3 במשחק השלמה של המחזור השני בגביע הטוטו. הדאבליסטית שיחקה בהילוך שני, אבל מול הקבוצה של גיא לוזון שלא נראית מחוברת, היא לא הייתה צריכה יותר מזה. טוטו תמוז היה מצוין, חלוץ בית"ר כבש שלושער והביא ליצחק שום, מאמנו, ולקבוצה ניצחון ראשון במפעל.

לוזון: "רוצה לראות קבוצה אגרסיבית"

האווירה בבני יהודה הייתה קשה. כרגיל, אחרי הפסד נאסר על שחקני הקבוצה להתראיין. בכל זאת, שחקן בקבוצה אמר בסיום על צמד הזרים של הקבוצה, פדרו גלבאן ואיבן גרידו: "נפלנו חזק עם צמד הזרים. גלבאן לא פוגע, חלש מאוד, זה מה שקורה כשמחתימים זר דרך קלטות".

שחקן אחר אמר: "מה יש להגיד אחרי משחק כזה? נצטרך להמשיך ולעבוד קשה ולתקן את הטעויות לקראת המשחק הבא".

"בסיבוב השלישי בשנה בשנה שעברה בני יהודה הצליחה כי השחקנים היו מחויבים, אגרסיביים ומחויבים", אמר מאמן הקבוצה גיא לוזון. "זה המפתח להצלחה. במשחק הזה בית"ר רצתה יותר, התלהבה יותר והייתה מחויבת יותר, ובטח שהם יותר מוכשרים מאיתנו. לא היה לנו סיכוי במשחק הזה".

על משחק ההגנה של קבוצתו אמר המאמן: "אין ספק שאנחנו לא מתואמים מבחינה הגנתית, אבל בשלושה-ארבעה ימים שנותרו לנו עד משחק הליגה מול מכבי תל אביב נראה יותר טוב. אני רוצה לראות קבוצה אגרסיבית, מתלהבת ורצה. ברגע שנעשה את זה, שאר הדברים יסתדרו".

בן יוסף: "קיבלנו דחיפה חשובה"

בבית"ר ירושלים היו כמובן מרוצים מהניצחון ומקווים שהוא זה שיוציא את העגלה מהבוץ.

"הניצחון היה חשוב לנו מבחינת מוראלית", אמר כובש השלושער טוטו תמוז. "אחרי ההפסד לקרקוב נוצרה אווירה לא נעימה בקבוצה, כמו שגם היה ניתן לראות במשחקי גביע הטוטו הקודמים. אני מאוד שמח שידענו לנצח את המשחק הזה. באופן אישי זה לא חשוב אם כבשתי או לא, מה שחשוב זה שנחזור לחייך מעט, ונחזור להיות האלופה כמו שאנחנו בשנתיים האחרונות ולגרום לאוהדים לחייך.

"הניצחון נותן לנו ביטחון לקראת המשחק ביום ראשון מול בני סכנין, אבל כל משחק הוא לגופו ונצטרך לשים את ההפסד בקרקוב מאחורינו ולחזור במהירות לעניינים כאן בליגה", הוסיף תמוז.

"למרות שמדובר רק במשחק גביע הטוטו היה חשוב לנצח את המשחק הזה", אצר הבלם תומר בן יוסף. "הוא נותן לנו דחיפה גדולה לקראת פתיחת הליגה. בחודש האחרון נוצרה אווירה לא נעימה שגם השפיעה עלינו, השחקנים. אני מקווה מאוד שהניצחון יוציא אותנו מהמשבר כשמהטרה שלנו היא לפתוח את העונה מול סכנין עם ניצחון. זה אחד המשחקים הכי חשובים שיש לנו העונה, אני יודע כמה זה חשוב בעיקר לאוהדים שלנו".

במהלך המחצית השנייה שותף דרק בואטנג ובכל פעם שנגע בכדור קומץ של אוהדים שרק לעברו שריקות בוז ונהם. אחרי מספר פעמים, החלק הארי של הקהל עודד את השחקן. בסיום המשחק ניגשו עשרות אוהדים לקשר הגנאי חיזקו אותו והצטערו בפניו על הנהמות. השוער הצעיר אריאל הרוש, שפתח בהרכב והציג יכולת טובה, זכה למחמאות ממהצוות המקצועי ומהקהל. טברטקו קאלה קיבל את הספסול שלו בהבנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully