וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון: פתיחת עונה

26.8.2008 / 21:22

זיו ארז ומכבי ראשון לציון קיימו אימון בכורה באולמם החדש עם שלושת הזרים יוז, גרהאם וטוט. הקבוצה תערוך שני משחקי אימון מול סמארה

בעוד מכבי תל אביב ערכה הערב (שלישי) אימון בכורה לא רשמי, הייתה זו מכבי ראשון לציון שפתחה באופן רשמי את אימוניה. המאמן זיו ארז הוביל סגל של 10 שחקנים לראשונה בקבוצה בה אימן במחלקת הנוער, "זה היה חלום תמיד, מהיום שהגעתי למכבי ראשון, זה רק ההתחלה", אמר המאמן וסירב לדבר על התוכניות, "מוקדם מדי לדבר על מטרות, אני צריך להכיר את הזרים ולהכיר את שאר הקבוצות, נהיה צנועים ונקווה להשיג מסורת ויציבות למכבי ראשון למשך שנים ברמה הגבוהה".

שלושה שחקנים חסרו באימון: הזר רוברט קונלי שינחת מחר בארץ, הגארד אופיר פרחי ששהה עם הנבחרת האולימפית בגרמניה והצעיר טל קרפלס שעבר ניתוח ביחד. הקפטן בעונה שעברה איתי לב בניגוד למאמנו כבר יודע מה צריך להיות בראשון: "הציפיות זה להיות קבוצה מנצחת, הרמנו את הציפיות בשנתיים האחרונות ולא עמדנו בהם. נקווה שהקהל ימלא את האימון ויראה קבוצה טובה". ביחד עם לב הופיעו שלושה זרים לאימון: ג'יימס יוז, לואיס גרהאם וקן טוט, "שמעתי רק דברים טובים על ישראל ועל ראשון", אמר יוז, "באופן בולט באתי להיות חלק מתוכנית מנצחת ואעשה הכל כדי שזה יתגשם".

הקבוצה הודיעה היום כי תערוך שני משחקי אימון פתוחים ב10 ו-12 לספטמבר מול סמארה הרוסית, בה שיחק בעונה שעברה יניב גרין. ב-5 לאוקטובר תחנוך ראשון באופן רשמי את אולמה החדש, "בית מכבי", במשחק אימון מול אולימפיאקוס היוונית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully