וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלונה ברקת: "רוצה שהעיר תחזור לימים עברו"

הפועל באר שבע קיימה מסיבת עיתונאים לרגל פתיחת העונה. הבעלים אלונה ברקת לא הנמיכה ציפיות. בקבוצה מציינים שנה למות נסופוואה

"הליגה הלאומית תיפתח גם היא בסוף השבוע, וצפויה להיות מרתקת במיוחד, לאור העובדה שחמש קבוצות יעפילו בתום העונה לליגת העל, והקבוצה שתסיים שישית תלך למבחנים. אחת המועמדות הבולטות לעלייה היא הפועל באר שבע, שהחתימה את המאמן גיא לוי, ורוצה לחזור לבמה המרכזית של הכדורגל הישראלי.

האתר "my-negev" מדווח כי היום (שלישי) התקיימה בבירת הנגב מסיבת עיתונאים לפתיחת העונה. הבעלים, אלונה ברקת, דיברה על הציפיות: "השנה היו מספר שינויים. הבאנו שחקנים צעירים ואנרגטים, ואנחנו בונים קבוצה לטווח הארוך. אני מקווה שכל השינויים יביאו את הקבוצה למקום שהיא צריכה להיות".

"אני יודעת שהקהל משווע לזה, ואני מקווה שהאוהדים יהנו משנה טובה. זה לא אומר שכל הזמן ננצח. בכדורגל יש ניצחונות והפסדים. שהאוהדים יבינו וישמחו, יבואו ויעודדו. כל מה שאנחנו עושים זה כדי שיהיה להם כיף ושתהיה להם שמחה, ושהעיר תחזור לימים עברו", הוסיפה ברקת.

המאמן גיא לוי אמר: "אני מאוד נהנה כאן בבאר שבע. מבחינתי פה זה המרכז, ואני מודה לכל יום שאני הגעתי לכאן. עשינו את ההכנה הכי טובה שיכולנו, משחקי מבחן ושלושה משחקים בגביע הטוטו".

בבאר שבע ציינו השבוע שנה למותו הטרגי של הכדורגלן הזמבי, צ'סוואה נסופוואה, שהתמוטט ומת על המגרש במהלך משחק אימון בקיץ שעבר. הקפטן, אסי רחמים אמר: "המקום להזכיר ולזכור שזה אירוע שחווינו והוא לא נעים. שאנחנו חושבים על זה מיד חוזרים לשפיות. לפעמים האהבה סביב הקבוצה חונקת ויוצאת קצת מפרופרציות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully