וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון על הזהב האולימפי: "גם זכייה באליפות ה-NBA לא תשתווה לזה"

לברון ג'יימס מתקשה להתאושש ממדליית הזהב שהחזירה נבחרת ארצות הברית הביתה. ווייד: "השקענו בזה שנים רבות. זה חלום שמתגשם"

אם מישהו פקפק במידת המוכנות, הנכונות והעניין איתו הגיעה נבחרת ארצות הברית לטורניר הכדורסל האולימפי האחרון, הרי שההצהרות האחרונות של רוב האנשים שנגעו בדבר יהיו עדות המוכיחה ההיפך. כולם - החל מהמאמן מייק ששבסקי, מנהל הנבחרת ג'רי קולאנג'לו והשחקנים - הביעו את שמחתם האדירה ממדליית הזהב שהחזירה לעצמה סוף סוף הנבחרת.

הגדיל לעשות היום (שלישי) לברון ג'יימס, כשתיאר את הרגשתו: "זה הדבר הכי גדול שקרה לי. הגעתי לגמר ה-NBA וחשבתי שזה די גדול, אבל גם זכייה באליפות הליגה לעולם לא תהיה גדולה כמו לזכות בזהב עבור הנבחרת שלך", אמר הסופרסטאר.

גם דוויין ווייד, המצטיין השני של הנבחרת, התקשה להסתיר את התרגשותו. "היינו על המטוס ואמרנו "וואו..."", אמר ווייד, "אתה מקבל הזדמנות לזכות בזהב, ופתאום מבין: זה אמיתי. השקענו בזה שעות, שנים, וזה חלום שמתגשם", הוסיף הגארד של מיאמי.

צ'אק דיילי, שאימן את הדרים טים המקורית ב-1992, מצד אחד אמר ל"סקרמנטו בי" כי הוא לא רוצה להשוות בין שתי הנבחרות, ומהשני עשה בדיוק את זה: "אני כנראה קצת משוחד, אבל לא חושב שאף אחד היה מביס אותנו. בקבוצה שלנו היו שחקני היכל התהילה, אגדות. בנוסף היתה לנו את המיסטיקה, והיא לעולם לא תחזור", אמר דיילי, וכנראה צדק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully