וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דולי ג'ונסון: "זו תהיה אחת מהעונות הטובות שלי אי פעם"

26.8.2008 / 16:24

דולי ג'ונסון דיבר באתרו הרשמי ושחרר הבטחה לאוהדי מכבי ת"א: "אספק את הסחורה". מאמצים להכשיר את שפונגין למשחק הפתיחה בשבת

מכבי תל אביב מתכוננת למחזור הפתיחה של ליגת העל, בו תארח הקבוצה בשבת (17:10 בלומפילד), את בני יהודה, במשחק שיפתח באופן רשמי את עונת 2008-2009.
שחקן אחד כבר נראה מוכן מאוד לפתיחת העונה וזהו קשר הרכש הליברי דולי ג'ונסון, שהגיע לקבוצה במהלך הקיץ. היום (שלישי) הוא פרסם התייחסות לעונה הקרובה באתר הרשמי שלו, ושלח מסר ברור מאוד לאוהדי הקבוצה: "אני רוצה להגיד לאוהדי מכבי תל אביב שיצפו להכי טוב ממני בעונה שעומדת להיפתח. זו תהיה אחת מהעונות הטובות שלי אי פעם, זה יהיה אפילו שיפור לעומת מה שעשיתי בשבדיה עד היום".

ג'ונסון לא מתרגש מפתיחת העונה הצולעת של הצהובים בגביע הטוטו והוסיף: "ברור לי שלא אוכל לעשות זאת לבדי, אבל עם תמיכה של חבריי לקבוצה ותמיכת המאמן שלי, אנחנו מתכוננים רק להצלחות בלבד ולא לשום דבר אחר. המוראל בקרב המועדון גבוה ואנחנו מצפים לכך בקוצר רוח".

הקשר הצעיר מודע לציפיות העצומות שיש ממנו ואמר: "אני כבר חסר סבלנות לקבל טעימה ראשונה מהליגה הישראלית. אני גם מודע לכך שהאוהדים מצפים בקוצר רוח לראות מה אביא איתי לקבוצה ולמגרש. אני לא אאכזב אותם, אני אספק את הסחורה אפילו יותר ממה שעשיתי בשבדיה. זו תהיה עונה מרשימה".

בתוך כך, ממשיכים הצהובים להתכונן למשחק, כאשר כאבי הראש העיקריים שיש למאמן רן בן שמעון הם לגבי איוש חוליית ההגנה במשחק. בקבוצה עושים מאמצים גדולים להכשיר את המגן הימני, יובל שפונגין, שסבל לאחרונה מכאבים בשרירי הבטן, באותו מקום בו נותח במהלך הקיץ. שפונגין ינסה להגביר את קצב האימונים לקראת שבת, ובמידה ולא ירגיש כאבים הוא צפוי לשחק. במקרה ששפונגין לא יהיה כשיר, עשוי הצעיר דור מלול לקבל את חולצת ההרכב באגף ימין.

מי שיחמיץ בוודאות את המשחק מול הזהובים הוא הקשר ליאור ז'אן, שסובל ממתיחה חזקה בשריר הארבע ראשי ברגלו ונצטווה לטיפולים ומנוחה של כשבוע. גם רודי חדד, שסוחב חמישה כרטיסים צהובים מהעונה שעברה, ייעדר מהמשחק.

שחקן נוסף שעשוי לפתוח בשבת הוא הבלם אבי יחיאל, שלא זכה עד כה להזדמנויות מבן שמעון. יחיאל החלים לגמרי מהפציעה שהשביתה אותו תקופה ארוכה עוד מהעונה הקודמת, וייתכן שכבר בשבת ישולב בהרכב הפותח לצידו של איגור טומאסיץ' במרכז ההגנה.

השיפוצים באצטדיון בלומפילד הולכים ומסתיימים ובשבת ייפתחו כל השערים למעט שערים 4-5. היום פורסמו באתר הרשמי של הקבוצה, סידורי הישיבה ומחירי הכרטיסים למשחק מול בני יהודה. שער 2/13- 90 שקלים, שער 8 – 78 שקלים למבוגר, 39 שקלים לילד וחייל. אוהדי בני יהודה ישבו בשער 7.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully