וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היית, אאיטו

אחרי חודשיים בלבד בתפקיד, ואחרי שהוביל אותה כל הדרך למדליית כסף ומשחק גמר נפלא מול ארה"ב, נפרד אאיטו מנבחרת ספרד וחתם במלאגה

ראשי התאחדות הכדורסל הספרדית היו ידועים לאורך השנים כמקבלי החלטות די אימפולסיביים. כחודש לפני פתיחת טורניר הכדורסל האולימפי, פיטרה ההתאחדות הספרדית את מאמן הנבחרת דאז, פפו הרננדז, בעיתוי משונה לאחר שזה התבטא בתקשורת בנוגע לעתידו המקצועי. דיבורים בספרד גרסו כי ההתאחדות עשתה זאת רק כדי למנות במקומו את אאיטו רנסס, מחליפו, טרם האולימפיאדה, ובסופו של דבר זה מה שהיה.

והיום (שלישי), אחרי חודשיים בלבד בתפקיד, סיים גם אאיטו את תפקידו כמאמן הנבחרת הלאומית, וחתם במלאגה. "אני שמח על ההזדמנות שניתנה לי, אך בגלל שתפקיד המאמן הלאומי דורש ממני רק חודשיים בשנה, אני מעדיף לאמן קבוצה. אשמח לשתף פעולה עם ההתאחדות הספרדית בעתיד, וזו היתה חוויה בלתי רגילה", אמר אאיטו. גם ההתאחדות עצמה פרסמה הודעה בה היא מודה למאמן הוותיק, שהוביל את הנבחרת הלאומית כל הדרך למדליית כסף ולהופעה הירואית בגמר מול ארצות הברית.

קבוצתו הבאה של אאיטו, שכזכור, אימן את בדאלונה טרם לקח את הג'וב הלאומי, תהיה אוניקאחה מלאגה. מדובר בצעד די צפוי, אבל רק היום הוא הפך לרשמי. אאיטו יחליף בתפקיד את סרחיו סקאריולו, והוא ינסה להצעיד את הקבוצה, שהחתימה בפגרה בין היתר את עומאר קוק ורוברט ארצ'יבלד, להישגים - הן באירופה, והן בספרד, כפי שעשה עם בדאלונה בעונה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully