וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גליל/גלבוע תבחן סנטר בריזלאי

26.8.2008 / 14:15

לוקאס דניאל טישר (2.08, 25) יגיע למבחנים בקבוצה המאוחדת בתחילת ספטמבר. האימונים יפתחו ביום שני, הקבוצה תצא למחנה אימון באוקראינה

הפועל גליל עליון החתימה בחוזה על תנאי את הסנטר הברזילאי לוקאס דניאל טישר (25, 2.08), ששיחק בשנים האחרונות בליגה הברזילאית ואחרי מבחנים יוחלט האם להחתימו להמשך העונה. טישר לא שיחק כלל בעונה שעברה, הוא נחשב לאחד הכשרונות המפוספסים בברזיל ובעברו אף נבחן במדי פיניקס וכמעט קיבל חוזה ב-NBA. המנהל עמית גל סיפר על השחקן: "הוא יכול להיות גניבת העונה, הוא חזק כמו שור".

גל הוסיף על הקבוצה שנבנית: "לאחר עשרות שנים שחלפו להם ביעף ולאחר שהקבוצות המשותפות של התנועת הקיבוצית נעלמו מהאופק, קמה לתחייה שותפות חדשה שנראית כרגע על פניו כתקוה הורודה של איזוק הצפון והמרכז בכלל".

הקבוצה תפתח את אימוניה בשבוע הבא ביום שני בשעה 12:00 בצהריים עם כל הישראלים והזרים שהוחתמו עד כה. ביום שישי ה-12 לספטמבר תערוך הקבוצה משחק אימון מול עירוני נהריה וב-16 לספטמבר תשתתף בטורניר בנדל המסורתי מול מכבי תל אביב. בתאריך ה-18 לספטמבר תצא הקבוצה למחנה אימון באודסה, אוקראינה, עד ה-25 לספטמבר.

בקבוצה חתמו עד כה הגארדים הזרים בראיין רוברטס ואארון ניקסון אליהם מצטרף הפורוורד בריאן רנדל. הקבוצה המאוחדת מציבה רף גבוה בגזרת הישראלים ומציגה את גוני יזרעאלי, אלישי כדיר, ניר כהן, דגן יבזורי, רון סבג ואלכס ג'ורג'ביץ שהגיע מאליצור נתניה. את הקבוצה ימשיך לאמן עודד קטש כאשר עוזרו יהיה ליאור ליובין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully