וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קופל על פרשת פניני: "זה לא מקצועי, לא הגיוני ולא תחרותי"

26.8.2008 / 14:05

יו"ר מנהלת ליגת ווינר מגיב לראשונה על הפרשה הכוללת את השחקן, הפועל ירושלים ומכבי ת"א: "לא אעבור על זה לסדר היום"

פרשת החתמת גיא פניני לעונת 2009/10 במכבי תל אביב, בעוד השחקן חתום בהפועל ירושלים לעונה הקרובה מתחממת, וזאת לאור מכתב שהגישה הפועל ירושלים לאיגוד ובו טענות קשות כנגד התנהלות מכבי תל אביב בפרשה. מכבי אגב, שלחה מכתב תגובה לאיגוד הכדורסל עם עמדתה בנושא. כזכור השחקן חתם על החוזה והוציא הודעה כי ישחק באירופה, אך כשלא עמד בתנאי השחרור לאירופה, צפוי להשאר בירושלים לעונה נוספת, וכך יווצר מצב כי לשחקן יש חוזה לעונה הנוכחית בירושלים וחוזה בעונה הבאה למכבי תל אביב.

"אני אכנס לעובי הקורה של כל הפרשה הזאת במהלך סוף השבוע ותחילת שבוע הבא", מבטיח היום (שלישי) בשיחה עם וואלה! ספורט יושב ראש מנהלת ליגת ווינר אבנר קופל, שחזר לאחרונה מחופשה בארצות הברית, "אני מוכרח להגיד שזה לא מקצועי, לא הגיוני ולא תחרותי ששחקן ישחק בקבוצה אחת שיש לו חוזה בקבוצה אחרת". קופל ממשיך ומסביר מה יעשה כדי לפתור את הפרשה, "נפתור את זה בעזרת היועצים המשפטיים. אני נגד הדבר הזה, לא אעבור עליו לסדר היום".

בינתיים המנהלת צפויה להתכנס ביום חמישי הבא לישיבה ובין הנושאים שצפויים לעלות לסדר היום הוא נושא שינוי שיטת המשחקים. מספר קבוצות ביקשו להגדיל את הפלייאוף בסוף העונה בין הקבוצות במקום הראשון לשמיני לטוב מחמישה משחקים במקום הטוב משלושה משחקים, "הדבר היחיד שגורם לי להרגיש לא בנוח עם זה הוא העובדה שאם קבוצה תנצח 0:3 בסדרה היא עלולה להמתין שבועיים ימים ללא משחקים עד הפיינל פור וזה לא תחרותי", מסביר קופל, "מצד שני זה נותן עוד משחקים וזה דבר טוב". הנושא צפוי לקבל את אישור המנהלת.

  • עוד באותו נושא:
  • אבנר קופל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully