וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליל מתעניינת באוואט

התקשורת בצרפת מפרסמת כי הקבוצה, שאיבדה בקיץ את השוער טוני סילבה, עשויה לפנות לשוער דפורטיבו לה קורוניה בעונה שעברה

העובדה שדודו אוואט לא ימשיך במדי לה-קורוניה בעונה הקרובה ברורה לכולם, כולל השוער עצמו ומאמנו בקבוצה הספרדית, מזה מספר שבועות. אלא שעד היום, מספר קבוצות, בעיקר בספרד, הביעו עניין באוואט, אך לא הגישו הצעה קונקרטית לדפורטיבו במטרה לרכושו. עזיבתו של אוואט היתה ברורה עוד מסוף העונה שעברה, ועל אחת כמה וכמה כשדפורטיבו החתימה בקיץ את השוער דניאל אראנזוביה, וכל שנותר לישראלי הוא לחפש קבוצה חדשה.

היום (שלישי), מפרסמת התקשורת בצרפת כי ליל מתעניינת ברכישת השוער הישראלי. הקבוצה הצרפתית נפרדה בקיץ האחרון מהשוער טוני סילבה, שעזב לטראבזוספור הטורקית, והשוער הפותח של נבחרת ישראל עשוי להיות מחליפו בקבוצה, שסיימה במקום השביעי בליגה הצרפתית בעונה שעברה ומונהגת על ידי רודי גארסיה.

השוער הפותח של הקבוצה כרגע הוא גרגורי מליקי בן ה-35, שבשנים האחרונות תפקד כשוער מחליף. פתיחת העונה החדשה לא בישרה טובות לליל, שמדורגת מתחת לקו האדום, עם נקודה בודדת משלושה משחקים.

כך או כך, סביר להניח שכל יום שעובר מקרב את אוואט למציאת קבוצה חדשה, שכן בלה-קורוניה הוא כבר לא יישאר. כזכור, אוואט מתאמן בשבועות האחרונים לבדו, וחתימה שלו בקבוצה אירופאית חדשה תהיה חדשות טובות גם עבור דרור קשטן, שרוצה לראות את השוער הפותח שלו נכנס לכושר גם במסגרת קבוצתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully