וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו: "איני רגיל לשבת בצד, ואני עצוב"

פרגוסון רוצה לשלבו רק באוקטובר, אבל זה רעב למשחק: "חודשיים לא בעטתי בכדור". גארת' בארי מתרחק מאנפילד, ריירה מתקרב

אפשר היה לשמוע אתמול (שני) היטב את אנחת הרווחה שנשמעה במנצ'סטר יונייטד. אחרי התיקו עם ניקאסל במחזור הפתיחה, האלופה רשמה ניצחון בכורה בליגה, 0:1 בפורטסמות. "שיחקנו כדורגל מצוין, במגרש קשה, כך שזה בונוס", אמר פרגוסון ל-BBC אחרי המשחק. "ניסינו לשחק מסודר, כדי שלשחקנים יהיה נוח. נתנו לפול סקולס לנהל את המשחק, וניצלנו את האנרגיה של דארן פלטשר".

האחרון כבש את שער הניצחון, שגרם למאמן פומפי, הארי רדנאפ לתסכול רב. "אני חושב שהמשחק היה שקול מאוד, עד שהוא הבקיע", אמר רדנאפ. "הייתי מאוד מרוצה מהאופן בו שיחקנו במחצית הראשונה, היו לנו שלושה-ארבעה שחקנים שלא שיחקו בקדם העונה, וזרקתי אותם למערכה. אי אפשר להאשים את השחקנים נוכח המאמץ הרב שהשקיעו".

בינתיים שוב נוצר חיכוך בין המנג'ר אלכס פרגוסון לכריסטיאנו רונאלדו. הפורטוגלי, שמחלים מפציעתו, נצפה רץ במתחם האימונים, אבל פרגי חושב להשאירו מחוץ להרכב עד אוקטובר, כדי שהחלמתו תהיה מלאה. סביר להניח שברגע שרונאלדו יחזור לעצמו, הוא גם יחזור למגרשים. הפורטוגלי הביע את תסכולו נוכח המצב. "לא חוויתי סיטואציה כזו מעולם, חודשיים לא בעטתי בכדור. איני רגיל לשבת בצד ואני עצוב, אבל לפחות הרע מכל מאחורי, ואני מכיר בזה שעליי להיות סבלני. אני מרגיש טוב, והגיע הזמן לבעוט קצת. הכדורגל גורם לי שמחה".

הפורטוגלי בן ה-23 הוא אחד המועמדים לזכות בתואר "שחקן השנה בפיפ"א": "אני חושב שהשנה שעברה הייתה טובה מאוד. זה יהיה חלום שיתגשם אם אזכה בזה. לא כל אחד זוכה לזה, ואני מאמין שאני יכול לקחת את התואר". רואנלדו כבש בעונה שעברה 42 שערים במדי יונייטד, והיווה גורם מכריע בדאבל בו זכתה, אליפות אנגליה ואליפות אירופה.

בארי מתרחק מאנפילד, אבל ריירה לא מתקרב

נראה שרפאל בניטז יצטרך להכיר בכך שגארת' בארי לא ישחק תחתיו בעונה הנוכחית. ליברפול שיפרה אמש (שני) את הצעתה לקשר אספניול, אלברט ריירה. הקטאלונים דרשו 12 מיליון ליש"ט תמורת השחקן, והאדומים הציעו תמורתו פחות מהיריבה העירונית אברטון, רק 8 מיליון ליש"ט, אבל הם נהנים מכך שריירה מעוניין לשחק בשורותיהם.

השחקן לחץ על אספניול ומנהלה הספורטיבי פאקו הרארה הודיע: "יש קבוצה אחת שרוצה לשלם עבורו את מה שאנו דורשים, ואחרת שלא, אבל השחקן מעוניין בקבוצה שמוכנה לשלם פחות. אם מישהו רוצה את ריירה הוא ייאלץ לשלם מה שאנחנו רוצים". אם אכן תשלם ליברפול את הסכום המבוקש, או תגיע לפשרה עם אספניול, בארי לא ישחק באנפילד. העיתון הספרדי "אל מונדו דפורטיבו" דיווח כי ריירה יעבור בסופו של דבר לליברפול וזאת משום שהצדיים סיכמו על סכום של 9 מיליון ליש"ט תמורתו, ותוספת של 3 מיליון ליש"ט התלויים ביכולתו ותרומתו לקבוצה. לפי העיתון שני הצדדים סוגרים את הפרטים הקטנים בעסקה.

אם בארי יגיע איכשהו לליברפול, הוא לא יוכל לשחק עד ינואר 2009 בליגת האלופות, מכיוון ששיחק במדי אסטון וילה בגביע אופ"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully