וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכנו של רוביניו: "תקופתו בספרד הסתיימה"

סוכנו של החלוץ, וולטר ריביירו, טוען שעסקת הברזילאי וצ’לסי צפויה להיסגר בשבוע הקרוב. הכחולים יעבירו לריאל 31 מיליון פאונד בתמורה

"רוביניו מתקרב לצ'לסי", "ריאל לא תמכור את רוביניו", "רוביניו רוצה להישאר - לא, רגע, לעזוב - לא, בעצם להישאר". כמה פעמים שמענו את המשפטים האלה במהלך הפגרה החולפת? ייתכן ועשרות. אלא שהפעם, דומה כאילו סאגת החלוץ הברזילאי, ריאל מדריד וצ'לסי בדרך להסתיים. הפעם באמת. "העסקה קרובה לסיום", אמר היום (שלישי) סוכנו של השחקן, וואגנר ריביירו, לתקשורת האנגלית.

ייתכן ומה שהאיץ מחדש את ההעברה היתה עזיבתו הסופית של אנדריי שבצ'נקו למילאן, והעובדה שהכחולים נשארו עם התקפה די דלה. על פי התקשורת האנגלית, צ'לסי תשלם לריאל סכום של כ-31 מיליון פאונד, ולחלוץ הברזילאי 120 אלף פאונד בשבוע. רוביניו צפוי לטוס עוד השבוע ללונדון כדי לסגור את הפרטים האחרונים על חוזהו, שצפוי להיות בן חמש שנים.

"תקופתו של רוביניו בספרד הסתיימה, והוא מחפש לעבור הלאה לפרוייקט חדש", אמר ריביירו, סוכנו. מי יתן והסאגה, שמסרבת להיגמר, סוף סוף תסתיים לה, כדי להועיל לכל הצדדים המעורבים: צ'לסי תקבל את החלוץ לה היא משוועת, ריאל הרבה כסף על שחקן שלא קיבל דקות משחק רבות, רוביניו עצמו את מעמד הכוכבות שהיה חסר לו כל כך, ואנחנו, ובכן, אנחנו לא נצטרך לסבול יותר ידיעות סותרות יום אחרי יום אחרי יום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully