וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים - בני יהודה: מתאוששים מהטראומה?

הירושלמים מחפשים סוף סוף ניצחון, ויסתפקו באחד במשחק גביע הטוטו (20.30, 5+ לייב). ברוכיאן הפצוע ויצחקי שלא עבר בבקרה לא בסגל

פחות משבוע לפני פתיחת הליגה ובבית"ר ירושלים יחפשו ניצחון ראשון העונה לפני ה"דבר האמיתי". היכולת המבישה בשבת מול מכבי נתניה גרמה אפילו לשחקנים עצמם להבין שיכולת כזאת רק תדרדר את הקבוצה למצב שיהיה מאוד קשה לצאת ממנו. בקבוצה מאמינים, שניצחון על בני יהודה (20:30, 5+ לייב) יעלה מעט את המוראל הירוד וחשוב מכך – יגרום לכך שהשחקנים יגיעו מעודדים לקראת המשחק מול בני סכנין ביום ראשון.

בדומה לשני משחקי גביע הטוטו הקודמים, גם הפעם שלושת השחקנים שלא עברו בבקרה יישבו ביציע, שוב מאותה הסיבה. בין היתר מדובר בברק יצחקי, משה אוחיון ועידן ורד. בקבוצה הבטיחו כי עד יום חמישי כל השחקנים יעברו בבקרה, כולל פרננדס ואבראו שיכולים לשחק בגביע הטוטו על תקן נבחנים.

אבירם ברוכיאן, שכבש את השער היחיד עד כה של בית"ר במפעל והחמיץ את המשחק בשבת האחרונה בגלל פציעה, יישב גם היום ביציע בגלל אותה הסיבה. עם זאת, בצוות המקצועי מאמינים שהשחקן, שנמצא בכושר הטוב ביותר בבית"ר, יחזור לפעילות כבר בסוף השבוע.

תומר בן יוסף ימשיך לקבל קרדיט בהגנה על חשבון שמעון גרשון שעדיין לא החלים מהפציעה במאה אחוז. לצידו ימשיך לשחק הקפטן אריק בנאדו ואילו באגפים יפתחו אלברז וזיו. הקישור של בית"ר ייראה פחות או יותר זהה לזה שפתח בנתניה, אם כי שום מתכנן שינוי אחד: זנדברג, שפתח על הספסל בקופסא, יחזור להרכב על חשבון אחד מבין השניים - טוטו תמוז או עמית בן שושן.

בחוד יעלה שום עם 2 חלוצים: סבסטיאן אבראו כחלוץ מטרה, כשלצידו יפתח טוטו תמוז, שיתפקד חלוץ שני לצידו, או עמית בן שושן שישחק חצי קשר התקפי חצי חלוץ. היכולת של הקבוצה, בנוסף למפעל שלא מושך עניין, צפויים לגרום לכך שרק כ-1000 אוהדים של בית"ר יגיעו הערב לאצטדיון טדי לצפות במשחק.

הרכב בית"ר ירושלים: טברסקו קאלה; יואב זיו, כריסטיאן אלברז, אריק בנאדו, תומר בן יוסף; עידן טל, דאריו פרננדס, דרק בואטנג, מיכאל זנדברג; סבסטיאן אבראו, טוטו תמוז (עמית בן שושן)

בני יהודה רוצה להתאושש גם היא

בני יהודה תתארח הערב (שלישי, 20:30, 5+ לייב), בטדי, אצל בית"ר ירושלים במשחק השלמה מהמחזור השני בגביע הטוטו. המשחק נדחה ממועדו המקורי מכיוון שלשתי הקבוצות היו מוזמנים רבים לנבחרת הבוגרת והצעירה של ישראל, שעסקו לפני כשבוע וחצי במשחקי הכנה נגד פינלנד (הבוגרת) ומול בלארוס (הצעירה).

מבחינת הזהובים המשחק מגיע בעיתוי לא נוח, שכן הקבוצה מגיעה אחרי הפסד כואב של 3:1 למכבי חיפה בגביע הטוטו, והייתה מעדיפה להתכונן בראש שקט וללא עומס יתר למשחק פתיחת ליגת העל מול מכבי תל אביב בשבת הקרובה. המאמן גיא לוזון ייחסר הערב את הקשר קובי מויאל שנפצע בתבוסה לחיפה והוא סובל מחבלה חזקה ברגלו. החשש לנקע או קרע בקרסול התבדה ומויאל צפוי להיות כשיר למשחקה הבא של בני יהודה מול הצהובים בשבת. החלוץ תומר חמד, סובל ממתיחה בשריר הירך ולא יהיה בסגל הערב.

לוזון צפוי לתת מנוחה למספר שחקנים וייתכן ויערוך שינויים בהרכב בכדי לא להעמיס על חניכיו בשלב מוקדם כזה של העונה. לירוי צעירי, אמור לתפוס את מקומו של מויאל הפצוע בקישור האחורי ופדרו גלבאן עשוי לפתוח בהרכב אחרי שסופסל במשחק הקודם מול חיפה.

הרכב משוער: דלה איינוגבה, איציק עזוז, מילאן מרטינוביץ', איבן גרידו, עוז ראלי ( כפיר אדרי), לירוי צעירי, הרוויה קובצ'ביץ', תמיר כחלון, פדרו גלבאן, כפיר אדרי (אלי אברבנל), משה ביטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully