וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד ניצחה 0:1 את פורטסמות

השדים האדומים השיגו ניצחון ראשון העונה בליגה. דארן פלטשר כבש את השער היחיד. בן סהר, חלוצה של פומפי, ישב על הספסל, אך לא שותף

מנצ'סטר יונייטד ופורטסמות השלימו הערב (שני) את המחזור השני בליגה האנגלית כשנפגשו בפראטון פארק. השדים האדומים ניצחו את הקבוצה של הארי רדנאפ 0:1 והשיגו ניצחון ראשון העונה בליגה. בן סהר, חלוצה הישראלי של פומפי, ישב על הספסל, אך לא שותף במשחק.

המשחק היה די שקול במחצית הראשונה, כששתי הקבוצות תוקפות, אך לא מצליחות להגיע למצבים קורצים. בדקה ה-32 מהלך משולב של היונייטד הוביל אותם ליתרון. אנדרסון הכניס כדור יפה לפטריס אברה. הצרפתי העביר רוחב מצוין משמאל, ודארן פלטשר דחק מארבעה מטרים. זה היה השער השני של פלטשר מתוך השניים שיונייטד כבשה בליגה. סילבן דיסטן עוד ניסה להרחיק מהקו, אבל ניסיונו לא צלח. במחצית השנייה השדים שלטו והגיעו למספר הזדמנויות, אך לא הצליחו להכפיל את יתרונם.

האלופה, שסיימה במחזור הראשון בתיקו 1:1 עם ניוקאסל, עלתה למקום החמישי. פומפי, שהובסה בסטמפורד ברידג' 4:0 על ידי צ'לסי, ממשיכה לנעול את הפרמיירליג, והיא היחידה שלא כבשה עדיין. אולי הגיע הזמן שרדנאפ יוציא את בן סהר מהבוידעם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully