וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורן רוט חתם בהפועל ירושלים

2.9.2008 / 23:13

אחרי משא ומתן שנמרח על פני חודשיים חתמו הצדדים על החוזה. רוט אמר עם החתימה: "אני מקווה להצעיד את הקבוצה ביחד עם חברי להישגים"

הסאגה הארוכה ביותר שידע הכדורסל הישראלי בשנים האחרונות הסתיימה, כשמורן רוט חתם הערב (שלישי) על החוזה שלו בהפועל ירושלים. הצדדים, שסיכמו את פרטי החוזה כבר לפני שבוע, השעו את החתימה והיא בוצעה כאמור רק הערב. החוזה שנסגר בין הצדדים הוא לשנתיים, בסכום שמוערך בכ-120 אלף דולר, כשבמהלך החוזה יוכל השחקן לצאת לאירופה אם יקבל הצעה.

רוט (25), שזכה באליפות עם הפועל חולון, מתכונן יחד עם הנבחרת למשחק החשוב מול בריטניה בקדם אליפות אירופה. הוא החל את הקיץ במגעים אינטנסיביים עם ירושלים ועם מכבי חיפה, שלא הצליחה להגיע לסיכום עם השחקן. השחקן אף בחן הצעות מאירופה ומקבוצתו בעונה שעברה הפועל חולון, שניסתה להשאירו בקבוצה. הוא שכר את שירותיו של אריק קריין שינסה להביא לסיום את כל השיחות, וכאמור הערב הצליחו הצדדים להגיע לכדי חתימה, שלאחריה אמר: "אני מקווה להצעיד את הקבוצה ביחד עם החברים שלי להישגים".

רוט קלע בעונה שעברה 8.1 נקודות ומסר 4.6 אסיסטים במדי חולון והיה מהגורמים הבולטים ביותר בזכייה של הקבוצה באליפות. הוא גדל בנוער של הפועל אשדוד, ובגיל נוער הגיע למכבי תל אביב. רוט הספיק לעבור בליגה ארצית במדי הפועל בארי ובלאומית במדי מכבי אשדוד ואליצור רמלה לפני שהגיע לרמת השרון במדיה זכה בתואר תגלית העונה. בעונת 2005/6 פגש לראשונה את גיא גודס, שיהיה מאמנו בהפועל ירושלים, במדי מכבי ראשון לציון והוביל את הקבוצה למקום השלישי בטבלה. את עונת 2006/7 העביר בין הפועל גליל עליון לעירוני רמת גן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully