וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר חדש להפועל אוסישקין

25.8.2008 / 16:03

רמי כהן מונה במקומה של נעה סקלי, שביקשה לעזוב אך תמשיך כסגניתו. רועי גופר, ניר גלאון ועופר נעים משלימים את הסגל של אורי שלף

הוועד המנהל של הפועל אוסישקין שנבחר בשבוע שעבר, החליט אתמול (ראשון) כי רמי כהן, 37, יהיה יו"ר הועד המנהל של הקבוצה במקום נעה סקלי. סקלי, יו"ר העמותה, ביקשה לא להאריך את כהונתה כיו"ר הוועד, בעקבות זאת בחרו חברי הוועד פה אחד ברמי כהן כיו"ר ובנעה סקלי כסגניתו. רמי כהן הוא בעלים ומנהל של מספר חברות, ובוועד המנהל הראשון עסק בעיקר בנושא תקציב והקמת מחלקת הנוער.

בתוך כך הודיעה הקבוצה על החתמתם של שלושה שחקנים נוספים שישלימו את הסגל של הקבוצה. השלושה הם רועי גופר, ניר גלאון ועופר נעים. גופר (30, 1.90), שיחק שנתיים במכללת מיסיסיפי סטייט ביחד עם מריו אוסטין, ובליגת העל שיחק במדי עירוני רמת גן. בעונה שעברה שיחק במדי עירוני נס ציונה בארצית. ניר גלאון (33, 2.00) ועופר נעים (36, 2.06), היו בצוותא עם אלעד ענבר, שגם כן חתם באוסישקין, הסיבה המרכזית לעלייה של אליצור רמת גן לליגה הארצית בעונה שעברה.

מי שממשיכים בקבוצה עונה נוספת הם טוהר חיימוביץ', גלעד שמחוני, שחר גואטה, ארז זייציק, דני שוחט, אופיר פוקס, זאב מרק וגידי ווינר. שלושה שחקנים שלא ימשיכו הם גלעד חג'ג', שי סוויסה ואליעזר כהן, ביחד עם יואב בר שהודיע שלא ימשיך גם כן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully