וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות ליגת אלופות: ויסלה, קבוצה עם כבוד

לפולנים לא היה סיכוי לעלות, אבל הם ניצחו 0:1 את ברצלונה בגומלין. ארטמדיה סיימה ב-1:1 מכובד עם יובנטוס, שעלתה. גם פנאתנייקוס בשלב הבתים

משחקי הגומלין בסיבוב השלישי של מוקדמות ליגת האלופות החלו ביום שלישי ויימשכו ביום רביעי. שלושה משחקים התקיימו, בשניים מהם נרשמו תוצאות קצת מפתיעות, למרות שהן לא ערערו את זהות העולה. בסופו של דבר, ברצלונה, יובנטוס ופנאתינייקוס עשו את מה שהיו צריכות לעשות והעפילו לשלב הבתים של ליגת האלופות. הגרלת הבתים תיערך ביום חמישי בשעה 19:00 במונאקו.

* שני משחקים נערכו הערב גם בסיבוב המוקדמות השני של גביע אופ"א. נורדסלנד הדנית ניצחה בגומלין את קווין אוף סאות הסקוטית 1:2. גם במשחק הראשון ניצחו הדנים 1:2, והם מעפילים לסיבוב הראשון של המפעל. גם בוראץ הסרבית עלתה לשלב הבא, לאחר שסיימה ב-1:1 עם לוקומוטיב סופיה הבולגרית. במשחק הראשון ניצחה בוראץ 0:1.

פנאתנייקוס - ספרטה פראג 0:1 (1:3 בסיכום הכללי, פאו בשלב הבתים)

הקבוצה של טן קאטה חגגה בסיום המשחק הקודם, כשניצחה בחוץ 1:2 את הצ'כים במשחק סוער ומותח. במשחק שנערך ביבירת יוון, אתונה, היוונים שמרו על התוצאה עד הדקה ה-90, אז סוזה כבש את שער הניצחון כדי לחתום סופית את העלייה של פאו לשלב הבתים של ליגת האלופות. עוזרו של אברהם גרנט בעונה שעברה בצ'לסי, טן קאטה, חוגג עלייה מפוארת לבתים.

ויסלה קרקוב - ברצלונה 0:1 (4:1 בסיכום הכללי, ברצלונה בשלב הבתים)

קבוצת הפאר הקטאלונית נסעה לפולין כדי להתמודד עם ויסלה קרקוב במגרשה הביתי, הזכור מאוד לחובבי הכדורגל הישראלי. ברצלונה החזיקה ביתרון בלתי מחיק לאור הניצחון 0:4 שהשיגה בקאמפ נואו. אפילו ויסלה לא האמינה שהיא תוכל להפוך את התוצאה, אולם היא השיגה ניצחון שנותן לה הרבה כבוד. בדקה ה-51 כבש קלבר את שער הניצחון. גם אם היא לא מעפילה ויסלה מסיימת את חלקה במוקדמות האלופות עם הרבה כבוד. הקבוצה הפולנית נושרת כעת לסיבוב הראשון של גביע אופ"א, כאשר אם תעבור אותו תשתלב בשלב הבתים של המפעל השני בחשיבותו.

ארטמדיה פטרזלקה - יובנטוס 1:1 (5:1 בסיכום הכללי, יובה בשלב הבתים)

הגברת הזקנה יצאה למשחק בברטיסלבה רגועה במיוחד, לאחר ניצחון 0:4 במשחק הקודם בבית. גם ארטמדיה, כמו ויסלה, השכילה להבין שלהפוך את הקערה על פיה זו משימה בלתי אפשרית, אבל היא סיימה עם הגברת הזקנה בתיקו 1:1 מאוד מכובד. הסלובקים עלו ליתרון מפתיע בדקה ה-13 משער של פודרק. 12 דקות אחר כך הרכש החדש של יובה, החלוץ אמאורי הברזילאי, השווה וחתם את תוצאת המשחק. יובה בבתים של האלופות, ארטמדיה נושרת לסיבוב הראשון של גביע אופ"א.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully