וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטנהאם מפסיקה להילחם על ברבאטוב

המאמן חואנדה ראמוס, שרוצה ליצור שקט סביב המועדון אחרי שני הפסדי הליגה, אמר להנהלה כי הגיע הזמן לוותר. הונטלאר מועמד להחליפו

האם טוטנהאם נשברה במלחמה מול דימיטאר ברבאטוב? מאמן התרנגולים חואנדה ראמוס אמר להנהלת הקבוצה כי הגיע הזמן לוותר ולהפסיק להילחם עם מנצ'סטר יונייטד על שירותיו של החלוץ הבוגלרי, שרוצה זה זמן רב לעזוב.

הספרס כועסים מאוד על אלופת אירופה ואנגליה, שפנתה לברבאטוב כיוון שהוא נמצא תחת חוזה. אולם ראמוס, שנלחץ משני ההפסדים בפתיחת הליגה, מעוניין ליצור שקט סביב הקבוצה, וכדי לעשות כן רוצה להפסיק את הבאזז התקשורתי סביב החלוץ. ברבאטוב לא השתתף במשחק ההפסד בוויט הארט ליין מול סנדרלנד ואף נקנס על כך שלא היה מוכן למשחק. יונייטד מוכנה להציע כ-25 מיליון ליש"ט עבור החלוץ בן ה-27.

מעבר לכך שהוא השלים עם עזיבתו של ברבא, ראמוס רוצה להביא מחליף, כששמו של קלאס יאן הונטלאר, שבו מעוניינים מספר מועדנונים נוספים גדולים עלה כמועמד אפשרי. "אם ברבאטוב ילך, נצטרך זמן כדי להחתים מחליף ראוי. אנחנו רוצים את החלוץ הכי טוב שאפשר להשיג בשוק", אמר ראמוס. גם שמם של אמיל האסקי, חלוצה של וויגאן, וכוכבה הקולומביאני של ריבר פלייט, רדמאל פלקאו, עלו כמועמדים להגיע ללונדון.

  • עוד באותו נושא:
  • טוטנהאם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully