וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסטון שומפרט חתם באפס פילזן

25.8.2008 / 12:27

הפורוורד האמריקאי ששיחק בבשיקטש מחזק את סוללת הכוכבים המסתמנת בפילזן. ג'רום ביזלי עוזב את רמת גן וחתם בדן בוש

אפס פילזן הטורקית הודיעה היום (שני) על החתמתו של הפורוורד האמריקאי פרסטון שומפרט, ששיחק בעונה שעברה במדי בשיקטש, לשנתיים. שומפרט (29, 1.98) רשם בעונה שעברה במדי בשיקטש ביול"ב קאפ מספרים טובים של 17.5 נקודות ו-4.6 ריבאונדים למשחק, ובליגה הטורקית רשם 16.6 נקודות ו-4.1 ריבאונדים. "אני שמח להמשיך עם המאמן עתמאן", אמר שומפרט על מאמנו שממשיך איתו מבשיקטש, "ובמיוחד לשחק באחד המועדונים הגדולים ביותר באירופה.

פילזן, שתשחק ביורוליג בבית אחד עם צסק"א מוסקבה, ארמאני ג'ינס מילאנו, פרטיזן בלגרד, ריאל מדריד ופניוניוס, מתחזקת הקיץ בשורה של שחקנים שהופכים אותה למועמדת רצינית לפיינל פור. מלבד שומפרט ניתן למצוא בסגל של פילזן את בוטסי תורנטון שהגיע מסיינה, צ'רלס סמית' שהגיע מריאל מדריד, מיכאליס קקיוזיס שהגיע מקאחהסול, קאיה פקר שהגיע גם כן מבשיקטש ומילוש וויאניץ' ששיחק בדינמו מוסקבה.

* ג'רום ביזלי ששיחק בעונה שעברה בעירוני רמת גן, ישחק בעונה הבאה במדי דן בוש ההולנדית בה שיחק רועי ברקוביץ' בעונה שעברה. ביזלי פתח את העונה שעברה בסערה והיה מהסנטרים המובילים בליגה, אך עם המשך העונה דעך ביכולתו וסיים את העונה עם 12 נקודות ו-4.8 ריבאונדים למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully