וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשכיות היא לא רק מילה בת 7 אותיות

בארצות הברית לומדים לקחים, וינסו להשאיר את מנהל הנבחרת, ג'רי קולאנג'לו, עד לונדון 2012, מה שכנראה ישאיר גם חלק מהשחקנים בנבחרת

אז זהו, הסתיימה לה אולימפיאדת בייג'ינג 2008, וביום האחרון של התחרויות קיבלנו את אחד מהגמרים הגדולים בתולדות האולימפיאדות. אחרי ניצחונה של ארצות הברית על ספרד, והשבת מדליית הזהב האבודה, מתפנים האמריקאים לתכנן קדימה, במטרה שאותה מדלייה מוזהבת לא תעזוב את צווארם, לא בזמן הקרוב. עושה רושם כאילו השלב הראשון הוא לרתום את כל המשתתפים להמשך עבודה מאוחד, וזה בדיוק מה שבארצות הברית מנסים לעשות.

מייק ששבסקי אמנם ככל הנראה לא ימשיך בנבחרת, אבל ג'רי קולאנג'לו, מנהל הנבחרת ובלי הרבה ספק, האיש שאחראי על בניית הסגל החכמה לשם שינוי, יישאר גם לאולימפיאדת 2012, כך מדווחת היום (שני) התקשורת האמריקאית. "המשכיות חשובה", אמר קולאנג'לו עצמו דקות ספורות אחרי הגמר, "כנראה אשאר". המנהל אחראי על שכנועם של הכוכבים הכי גדולים בליגה להצטרף לנבחרת, ועל בנייתה בצורה מאוזנת הפעם.

ייתכן והצעד הראשון של קולאנג'לו יהיה מינויו של מייק דאנטוני, עוזר המאמן הנוכחי בנבחרת, למאמן הראשי, בעקבות עזיבתו הצפויה של ששבסקי. כך או כך, הישארותו של המנהל הוותיק כנראה תסמן את הקו האמריקאי החדש, של המשכיות. "הדבר הכי טוב הוא שחמישה או שישה שחקנים כבר אמרו לי שהם רוצים להישאר", אמר קולאנג'לו. זה לקח די הרבה, אבל סוף סוף האמריקאים לומדים לקח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully